מידרג לוגו

קבלן רשום מס' 36727

חיפוש

אינסטלציה חיצונית והתקנת מרזבים

מבנים העומדים על תילם הרבה שנים, סובלים הרבה פעמים מבעיות בצנרת המים הפנימית. פעמים רבות, לאחר תיקונים חוזרים ונשנים של הצנרת החיצונית, כבר לא ניתן לבצע תיקונים שכאלה שכן הצנרת נשחקת, ולכן במקרים רבים מחליטים להתקין לאורך הבניין צנרת אינסטלציה חיצונית.מכיוון שבעיות ותקלות הן לא רק מנת חלקה של צנרת פנימית, הרי שגם צנרת חיצונית יכולה לסבול מהן, ומקרים של סתימה, פיצוץ או דליפה הם גם מנת חלקה.

במקרים כאלה יש לבצע עבודות אינסטלציה חיצונית, הכוללות, בין היתר:

  • פתיחת סתימות
  • איטום דליפות
  • תיקון פיצוצים
  • תיקון חריצים באיטום ובקירות
  • ובמקרי הצורך – החלפה של הצינור כולו

במידה שהצינור שהותקן בחלקו החיצוני של המבנה הוא צינור ברזל, סביר מאוד להניח שעם השים התפתחו בו חלודה וקורוזיה. ברוב המקרים הללו לא ניתן לבצע תיקון של הצינור החלוד, ויש לבצע החלפה של הצינור כולו לצינור PVC חדש.

מכיוון שמדובר בעבודות המתבצעות בצינור המותקן בצדו החיצוני של המבנה, הדרך האופטימלית לביצוע עבודות אינסטלציה בגובה היא באמצעות סנפלינג. גלישת סנפלינג מאפשרת למבצע העבודה להגיע לכל חלק של הצינור ולבצע את התיקון הנדרש בצורה היעילה ביותר. כמובן שמי שמבצע את העבודה בפועל צריך להיות אדם שיש בבעלותו גם רישיון לביצוע עבודות בגובה באמצעות סנפלינג, וגם, כמובן, תעודת הסמכה כאינסטלטור על מנת לבצע את העבודות הנדרשות.

התקנת מרזבים

מרזבים הם אביזר חיוני בכל מבנה קיים, בין אם מדובר בבניין מגורים, בניין משרדים, בית פרטי או אפילו מחסן. אחרי הכל, אם לא יהיה מרזב בחלקו החיצוני של המבנה, מי הגשמים שיירדו יטפטפו מכל מקום אפשרי ויש סכנה גדולה שיחדרו פנימה ואף יגרמו להתפוררות של המבנה. בבניינים חדשים חשוב מאוד לבצע עבודות התקנת מרזבים על מנת להבטיח שזה לא יקרה; במבנים ישנים לעתים יש תקלות במרזבים קיימיםף וחייבים לפרק אותם ולהתקין במקומם מרזבים חדשים.

מרום איטום ושיקום מבנים – עושים את העבודה עבורכם

אנחנו במרום איטום ושיקום מבנים מתמחים בתחום של ביצוע עבודות אינסטלציה חיצונית ושל התקנת מרזבים, ומבצעים כל עבודה על הצד הטוב ביותר. העבודות מתבצעות בטכניקת הסנפלינג, המאפשרת לנו להגיע לכל מקום נדרש במבנה ולבצע את העבודה כמו שצריך, ואנו מתחייבים לבצע אותה על פי כל דרישות התקן מבחינת איכות ובטיחות כאחד. צוות העובדים שלנו מתמחה בתחום האינסטלציה, מוסמך לבצע עבודות בגובה ומתחייב לביצוע כל עבודה ולהתמודד עם כל אתגר במקצועיות, ביעילות ובאחריות מלאה.

לקבלת מידע נוסף אודות עבודות אינסטלציה חיצונית והתקנת מרזבים צרו עמנו קשר טלפוני או דרך האתר ואנחנו נשמח לעמוד לשירותכם.

 

 

אינסטלציה חיצונית ושירות התקנת מרזבים

תוכן עניינים

מרום שיקום ואיטום מבנים דילוג לתוכן