קבלן רשום מס' 36727

עבודות אינסטלציה בגובה

טיפול, שימור ותיקון של אינסטלציה בבניינים גבוהים ורבי קומות היא לא דבר קל במיוחד. גם כשמדובר בתיקון פנימי שאיש מקצוע יכול לבצע בתוך הבניין, אבל עוד יותר כאשר מדובר בעבודות אינסטלציה שיש לבצע בחלק החיצוני של הבניין ובעיקר בקומות הגבוהות שלו. עם זאת, יש פתרון לכך.

אפשר וצריך לבצע עבודות אינסטלציה בגובה:

פגעי מזג האוויר, השימוש הרב בצנרת, טפטופי מים מתוך סדקים שלא יודעים שהם קיימים- כל אלה עלולים להיספג בקירות הבניין וליצור רטיבות, עובד ופטריות בקירות החיצוניים והפנימיים שלו. לצורך כך כאמור יש צורך בביצוע עבודות אינסטלציה באופן קבוע, וכאשר מדובר בבניין גבוה יש צורך לבצע את אותן עבודות אינסטלציה בגובה. הפתרון לכך הוא שימוש בסנפלינג, ממש כמו ביצוע עבודות איטום בגובה גם ביצוע עבודות אינסטלציה גובה מתבצע על ידי אנשי מקצוע מומחים מקצועיים ומנוסים שיודעים לזהות את הנזילות, את הסדקים ואת החריצים וכמובן לבצע את התיקון.

איש מקצוע המגיע לבצע עבודות אינסטלציה בגובה הוא לא אינסטלטור רגיל. הוא צריך לדעת לזהות את הבעיה או את התקלה, לאתר את המקור של הנזילה אם קיימת, לשים לב אם יש סדקים וחריצים שצריך לאטום וכמובן לטפל בתקלות של נזילות, רטיבות וצנרת. וכל זה כשהוא תלוי בגובה רב ומאובטח על ידי חבלי סנפלינג. צורה זו של עבודה מאפשרת לו להגיע למקומות הכי נידחים בקירות החיצוניים של הבניין ולא לפספס אף תקלה שקיימת או אף מקור לנזילה וגם כמובן לבצע את התיקון כשהוא נמצא בגובה.

יש הרבה סיבות שמצריכות בדיקה וטיפול של אנשי מקצוע שיכולים ויודעים לבצע עבודות בגובה בצורה מיומנת ומקצועית. ברגע שמדובר בבניין ובו כמה קומות ובעיקר אם מדובר בבניין ישן, יש מרזבים שהמים לא עוברים בהם כמו שצריך, איטום שכבר צריך לחדש, הופעה של חריצים וסדקים שצריך לאתר וכמובן לתקן. כל נזילה, הכי קטנה, לאורך זמן יכולה לגרום לנזק גדול ולכן חשוב לאתר אותה במהירות ולטפל בה באותה מהירות וביעילות רבה, וכמובן לוודא לאחר מכן שטופלה כמו שצריך.

ביצוע עבודות אינסטלציה בגובה על ידי חברה מיומנת ומקצועית ואנשי מקצוע היודעים לבצע את העבודה וגם לפקח עליה מאפשרת לאתר וגם לפתור את כל בעיות האינסטלציה הקיימות בבניין מבחוץ- ממרזבים סתומים דרך סדקים בקירות ועד צנרת ישנה ומקרטעת- כולל ביצוע איטום, תיקונים נדרשים ואפילו החלפת צנרת. חשוב מאוד לא לחכות לנזילה הראשונה או להופעת כתמי רטיבות בקירות הפנימיים של הבניין מה שאומר שכבר קיימת נזילה ארוכת טווח ואפילו ביותר ממוקד אחד ולבצע בדיקה ואיתור של תקלות וכמובן לאחר מכן טיפול וביצוע עבודות אינסטלציה בגובה בהתאם.

עבודות איטנסטלציה בגובה

תוכן עניינים

מרום שיקום ואיטום מבנים דילוג לתוכן