מידרג לוגו

קבלן רשום מס' 36727

חיפוש

חיזוק אריחים בבניין

חברת מרום הינה חברת קבלן מורשה בעלת תעודות והסמכות לצורך עבודות של חיזוק אריחים בבניין, חיפוי פסיפס לבניין, והחלפה של אריחים מתנדנדים אשר יכולות להוות סכנה לדיירי הבניין ולציבור. חברת מרום מתנהלת בצורה שקופה וברורה ללקוח, מתיי כדאי לחזק את אריחי הבניין? איך מחזקים את האריחים בגובה? מה אומר צו עירייה לשיפוץ המבנה? ומהם הסכנות הכרוכות כשאר ישנם אריחים משוחררים בבניין?

חיזוק אריחים בבניין למען בטיחות הציבור

אריחים אשר זקוקים לחיזוק יכולים להוות איום ממשי על תושבי הבניין ובחלק מהמקרים ( תלוי איפה הבניין ממוקם) גם על עוברי אורח אשר עוברים ליד הבניין. אריח שנופל מגובה רב יכול לגרום לפציעה קשה ואף למוות דבר שיכול להוביל לתביעות כלפי דיירי והנהלת הבניין. ישנם בניינים אשר העירייה מחייבת אותם לאחר בדיקה על חזוק האריחים בבניין באופן מיידי, וישנם מקרים אשר זוהה אריח או כמה אריחים שנפלו כבר מהבניי , דבר אשר יכול להעיד גם על מצבם של עוד אריחים בבניין והצורך לחיזוק האריחים בבניין או החלפתם. 

אריחים מתנדנדים מה לעשות?

במידה וזיהתם אריחים אשר מתנדנדים בבניין, קודם כל מומלץ להתריע על כך בקבוצת דיירי הבניין, ולהודיע לתושבים לא לשהות באיזור בו יש אריח/ים אשר מתנדנד/יםלמען בטיחות התושבים. בכל מקרה בהם זיהיתם אריח או אריחים אשר נפלו או מתנדנדים מומלץ לפנות לקבלן ולבצע חיזוק אריחים בבניין באופן מיידי.

חיזוק אריחים בגובה

חיזוק אריחים בגובה

קבלן מורשה ליזוק אריחי בניין

קבלן מורשה

ותק וניסיון בחיזוק אריחים

ותק וניסיון

טכנלוגיה מובילה לחיזוק מבנים

טכנלוגיה מובילה

מחיר מנצח לחיזוק אריחים בבניין

מחיר ננצח

אחריות

אחריות מלאה

איך מבצעים חיזוק אריחים בבניין?

ישנם כמה שיטות לבצע חיזוק אריחים בבניין, בחירת שיטת הביצוע כמובן תקבע לפי מבנה הבניין, גובה האריחים, והמרחק מהמקומות אשר מאפשרים גישה לאריחים אשר זקוקים לחיזוק.שיטות החיזוק האריחים הנפוצות הן באמצעות מנוף, באמצעות העמדת פיגומים, או חיזוק אריחי הבניין באמצעות סנפלינג.
בנוסף תתבצע בדיקה של האריחים שליד האריחים אשר נזקקים לחיזוק או להחלפה לאיתור אריחים מתנדנדים וחיזוקם באופן מיידי.

באיזה עונות כדאי לבצע חיזוק אריחים בבניין?

עבודה של חיזוק האריחים בבניין ניתן לבצע בכל עונות השנה, אך במקרים מסוימים בהם הימים סוערים וחיזוק האריחים ימצא בגובה רב והגישה לאריחים תהיה מוגבלת, עבודות החיזוק יאלצו להידחות לימים בהם מזג האויר יהיה נוח יותר לביצוע חיזוק האריחים בבניין. במבנים ישנים או במבנים אשר יש חשד לאריחים מתנדנדים או רופפים, עורכים בדיקה לאריחים, ומתזמנים את עבודות חיזוק האריחים בבניין לחודשי האביב והקיץ.

חיזוק אריחי בניין למגזר העסקי חברת מרום מבצעת עבדות של

חברת מרום מבצעת עבודות של חיזוק אריחים בבניין לא רק במגזר הפרטי אלא גם במגזר העסקי, מבנים לעסקים אשר נזקקים לחיזוק האריחים, קבלנים או מהנדסי בניין  אשר נזקקים לשירות על עבודה בגובה או חיזוק אריחים באמצעות סנפלינג. חברת מרום הינה חברת קבלן מורשה לביצוע עבודות שיקום של מבנים, וחיזוק אריחים בבניין.

מרום שיקום ואיטום מבנים דילוג לתוכן