מידרג לוגו

קבלן רשום מס' 36727

חיפוש

חיזוק אבן ושיש והחלפת אריחים

למה צריך לבצע חיזוק אבן ושיש או החלפת אריחים?

ככל שחולף ועובר הזמן, מבנים, חזקים ככל שיהיו, נשחקים. זה קורה בעיקר בגלל פגעי מזג האוויר, אולם גם בעקבות בלאי טבעי של החומר. על מנת שהשחיקה הזאת לא תגרום להתפוררות של המבנה כולו ותסכן גם את העוברים והשבים וכמובן שגם את נראות המבנה, חשוב מאוד לבצע אחת לתקופה חיזוק אריחים בבניין, חיזוק אבן ושיש ובמידת הצורך גם החלפת אריחים בקירות החיצוניים של המבנה.

מתי צריך לבצע חיזוק אבן ושיש או החלפת אריחים?

כמובן שאתם אלה שתקבעו מתי להזמין מומחים לביצוע חיזוק חיפויים חיצוניים במבנה, אולם חשוב לדעת שככל שיחלוף הזמן, ייתכן שיהיה קשה יותר לשקם. אם לא מעוניינים להגיע למצב שבו אריחים או חיפויים אחרים ממש מתנתקים מהמבנה ומסכנים עוברי אורח ורכוש כמו מכוניות למשל, חשוב מאוד להזמין אנשי מקצוע אחת למספר שנים, על מנת לבצע את העבודה.

בנוסף לחשיפה לסכנות, מראה של מבנה לא אחיד, שהחיפויים שלו סדוקים, שבורים או חסרים, עלול להוריד את ערך הדירות או המשרדים הממוקמים בו ואף להרתיע שוכרים או קונים פוטנציאליים.

חשוב לציין, כי קיר שבו האריחים אינם שלמים או שהאבן שלו מתפוררת, חשוף יותר לא רק לסכנה של התרועעות היסודות ולסיכון של עוברי האורח, אלא גם לסכנה של ליקויים באיטום. כשהחיפוי מתפורר מים יכולים לחדור דרכו לפנים המבנה וליצור מפגעי רטיבות, עובש ועוד. בסופו של דבר, אם הנזקים לא מטופלים, המבנה יכול לסכן רכוש ואנשים, ובסופו של דבר המבנה עלול להיות מוכרז כמסוכן על ידי העירייה.

מרום איטום ושיקום מבנים לשירותכם

מרום איטום ושיקום מבנים מתמחה בתחום של חיזוק אבן, חיזוק שיש והחלפה של כל סוגי האריחים. החברה מעסיקה צוות עובדים מוסמך, מקצועי ומנוסה, אשר מבצע כל עבודה על הצד הטוב ביותר באמצעות הטכנולוגיות והחומרים המתקדמים ביותר.

העבודה מתבצעת בטכניקות החיזוק המתקדמות ביותר הקיימות היום לרבות חיזוק חיפויים בסנפלינג, אשר מאפשר הגעה לכל מקום. לפני תחילת העבודה אנחנו כמובן בודקים את השטח מלפני ולפנים, ופורסים בפני הלקוח את שיטות העבודה המתאימות והיעילות ביותר.  בנוסף, טרם תחילת העבודה אנחנו מבצעים סריקה מדוקדקת של המבנה על כל חלקיו, ומאתרים את כל האריחים השבורים, הסדוקים ו/או אלה שמרחפת מעליהם סכנת נפילה. את אבני השיש אנחנו מחזקים למבנה באמצעות בורגי נירוסטה אל-חלד, אשר חודרים לעומק האבן ומבטיחים שהאבנים לא ייפלו. כל זאת מתבצע על פי תו תקן לחיזוק אבנים בגובה, בצורה מקצועית ויעילה.

בשלב הבא אנו דואגים להעלמת ראשי הברגים באמצעות פקקים הנראים בדיוק כמו האבן עצמה, כך שבסיום העבודה לא ניתן להבחין שבוצע תיקון והקיר ייראה אחיד ושלם.

לקבלת מידע נוסף אודות עבודות חיזוק אבן / חיזוק שיש / החלפת אריחים ביחד או לחוד –
צרו עמנו קשר טלפוני או דרך האתר ואנחנו נשמח לתת לכם שירות.

חיזוק אבן ושיש והחלפת אריחים בגובה

תוכן עניינים

מרום שיקום ואיטום מבנים דילוג לתוכן