מידרג לוגו

קבלן רשום מס' 36727

חיפוש

שיקום מבנים לאחר נזילה

נזילת מים היא דבר חמקמק. לפעמים מאתרים אותה מהר ולפעמים עוברים כמה חודשים ולעיתים גם שנים עד שמתגלה הבעיה ואז נוצרת נזילה חמורה שגורמת נזק הן לרכוש והן למבנה. אם הצלחנו להלחיץ או להבהיל אתכם, הרשו לנו גם להרגיע! גם אם הבית שלכם סבל מנזילת מים חמורה מנזילה בצנרת, ניתן לתקן את הנזק ולבצע שיקום מבנים לאחר נזילה.

בעוד שנזילות מים פשוטות ניתן לתקן במהירות וביעילות בעזרת אינסטלטור או חבר עם ידי זהב, כאשר המצב מגיע לכמויות מים גדולות החודרות אל המבנה בבת אחרת עלולות להיווצר בעיות נוספות: התפתחות תחב, עובש ופטריות, נזק לחוטי חשמל, התעבות מים על הקירות (בועות צבע נפוחות) ואף קריסת קירות.

במידה והתעוררתם אל דירה מוצפת או אל ברז שהתפוצץ, אל תהססו וצרו קשר מיד עם מרום שיקום מבנים שיגיעו אליכם עם צוות מקצועי וציוד חדשני ויעזרו לכם לבצע שיקום מבנה לאחר נזילה בצנרת או בכל מקום אחר.

שיקום מבנה לאחר נזילה – תהליך התיקון

אחרי שהרוחות נרגעו והבנתם שאין ברירה אלה להתחיל בתהליך שיקום מבנה לאחר נזילה, יתחיל תהליך התיקון אשר ימשך מספר שבועות ויכלול מספר שלבים:

 

  1. שאיבת מים – שאיבת המים למעשה עוזרת לגלות את הנזקים שנגרמו בעקבות האירוע. לאחר שהמים נשאבו אפשר להכין את תוכנית השיקום המפרטת שלב אחרי שלב, מה מתקנים באיזה חדר.

2.      ייבוש החדר – למרות שנדמה שהחדר ריק ממים, עדיין הקירות, הרהיטים, השטיחים ואיפילו הוילונות יהיו ספוגים במים. אז לרב, ייבוש החפצים הוא קל ופשוט אך ייבוש הקירות והרצפה הוא מורכב ביותר. אתם בטוח שואלים למה צריך לייבש את הקירות והרצפה? הרי זה קורה בטבעיות. ובכן, קירות ספוגים במים עלולים לפתח עובש או פיטריות אשר  עלולות לפגוע בדרכי הנשימה.

3.      בדיקת תשתיות – את הנזק לרצפה, לקירות ולהרהיטים אנחנו רואים, אך מה עם הנזק שעלול להיגרם לצנרת ולחוטי החשמל? למרות שאלה “חבויות” בתוך הקיר חשוב לבדוק אותן ולוודא שהן בטוחות לשימוש. לעיתים נזק בחוט חשמל מסוים השפיע על כל חוטי החשמל בבית והדלקת אור באחד החדרים עלולה לגרום להתחשמלות.

4.      ניקוי הקירות – לאחר שהקירות עבור ייבוש פנימי כעת הגיע הזמן לבצע ניקוי של קירות החדר מבחינה חיצונית ולנקות אותם מעובש, בקטריות וריחות לא נעימים.

5.      תיקון החדר – לאחר שהחדר יבש ונקי, מגיע השלב הקוסמטי של תיקון סדקים בקירות, החלפת אריחי קרמיקה שנשברו וכמובן צביעה של כל המבנה שניזוק.

חשוב לדעת!

חברת מרום שיקום מבנים מבתעת גם עבודות בגובה, כך שאם יש לכם נזילת מים או נזילה בצנרת ואתם גרים בקומה גבוהה (עשירית, חמש עשרה ואפילו עשרים), דעו שלחברות מרום שיקום יש את הציוד המתקדם ביותר לתיקון הבית שלכם.

שיקום מבנה לאחר נזילה

תוכן עניינים

מרום שיקום ואיטום מבנים דילוג לתוכן