מידרג לוגו

קבלן רשום מס' 36727

חיפוש

שיטות לאיטום גגות

מרום שיקום ואיטום מבנים מבצעים איטום גגות מקצועי בהתאמה אישית על פי תוכנית עבודה מסודרת ושימוש בחומרים ובטכנולוגיה מתקדמת.
החברה מבצעת עבודות איטום בכל סוגי הגגות, גג בבית פרטי, איטום גג בניין דירות, בנייני משרדים, מוסדות ועוד.

קיימות מספר שיטות איטום גגות ,נבחר עבורכם את שיטת האיטום המתאימה ביותר:

זיפות גגות

שיטת איטום גגות נפוצה ושכיחה מזה שנים רבות הינה שימוש בזפת לצורך איטום מריחת זפת חמה היא שיטה נפוצה לאיטום גגות הנמצאת בשימוש זמן רב. כיום נהוג להשתמש בשתי שיטות לזיפות גגות:

זיפות דו שכבתי – זיפות בשתי שכבות מעניק לגג עמידות גדולה יותר בפני חדירת מים. מורחים זפת על הגג, לאחר הייבוש מניחים שכבת אריג עשויה מפיברגלס או מאינטרגלס ואז מורחים שכבת זפת נוספת.

זיפות חד שכבתי – מורחים על הגג שכבת זפת אחת.

בשתי השיטות מורחים לאחר היבוש שכבת סיד לבנה המבודדת את הגג מהחום.

איטום עם יריעות ביטומניות

מבין כלל השיטות לאיטום גגות, איטום עם יריעות ביטומניות נחשב לאיטום חדשני ומוביל, היריעות עשויות פלסטיק או גומי והן בעלות של 5 מ”מ. לפני שמלחימים אותן אל הגג, צריך לוודא שהגג פנוי מפסולת, שאריות בנייה ושאר חפצים. לצורך התקנת היריעות לעיתים יש צורך להרים את קולטי השמש ודודי השמש והדבר גורר עלויות נוספות שיש להיערך אליהן מראש.

קיימים שני סוגים של יריעות המתאימות לאיטום גגות:

יריעה מסוג – APP בעלת עמידות גבוהה לשמש החזקה ולחום הישראלי. זוהי היריעה הנפוצה ביותר לשימוש בארץ.

יריעה מסוג  – SBSהיריעה מתאימה לגגות באיזורים בעלי מזג אויר קר, כי בחום השמש האלסטיות שלה נפגעת ויוצרים סדקים הגורמים לחדירת מים בגג.

איטום גגות פוליאוריטן

הפוליאוריטן, שנחשב חומר ידידותי לסביבה, הוא חומר איטום בעל יכולות התרחבות והדבקות לאחר שנמרח על הגג. כלומר, בתהליך הייבוש של החומר הוא מתפרש לכל הכיוונים ומעניק כיסוי רחב יותר ואיטום טוב יותר לגג.

קיימים שני סוגים של פוליאריטן:

  1. פוליאריטן ארומטי – המתאים לאיטום של גגות מוצלים
  2. פוליאריטן אליפטי – המיועד לגגות בעלי חשיפה לשמש חזקה

איטום גגות עם חומר פולמרי

כמו לפוליאוריטן, גם לחומרים פולמריים יש יכולת גבוהה להיצמד ולהידבק למשטחים. הם נמכרים בצבע לבן, כך שהם מקצרים את תהליך העבודה וחוסכים את עלויות צביעת הגג בסיד לבן. קיימים מספר סוגים של חומר פולמרי המתאימים לאיטום גגות:

חומר אקרילי על בסיס מים – זהו חומר יעיל לאיטום גגות בעלי מערכת ניקוז טובה או לגגות בעלי שיפוע היות שהם לא חסינים בפני מים עומדים.

חומר פולימרי משולב – חומר בעל עמידות בפני תנאי מזג האוויר (חום וקור) ששומר על איכות הסביבה ומתייבש במהירות. ניתן לאטום בעזרתו את רב סוגי הגגות והוא נצמד לגג ביעילות ללא קשר לצורתו או למצבו.

לסיכום, קיימות מגוון שיטות לאיטום הגג. ההמלצה שלנו היא לבצע את האיטום או את התיקונים בעונת הקיץ וליהנות מגג ללא נזילות או רטיבויות בחורף.
מוזמנים לפנות לקבלת פרטים נוספים

שיטות איטום גגות

תוכן עניינים

מרום שיקום ואיטום מבנים דילוג לתוכן