מידרג לוגו

קבלן רשום מס' 36727

חיפוש

ניקוי חלונות בגובה

ניקוי חלונות הוא תמיד עבודה המצריכה מחשבה ומאמץ, לא כל שכן כאשר מדובר על ניקוי חלונות בגובה. אחרי הכל, לא פשוט להגיע לצדו החיצוני של חלון בקומה ה-20 בבניין רב קומות, ועוד יותר לא פשוט זה להגיע לצדו החיצוני של החלון ולבצע ניקיון יסודי שלו. אמנם, יש היום כל מיני פתרונות טכנולוגיים שונים ומשונים אשר אמורים לתת פתרון לצורך הזה (שהולך וגובר ככל שנבנים בארצנו הקטנטונת עוד ועוד גורדי שחקים), אולם רובם ככולם אינם מצליחים לספק תוצאות איכותיות שגם נשמרות לאורך זמן.

חשיבות השמירה על חלונות נקיים

חלונות הם חלון הראווה של כל מבנה, בין אם מדובר במבנה מגורים ובין אם מדובר במבנה משרדים. זאת משום שהנמצאים בתוך המבנה רוצים ליהנות מהנוף הנשקף דרכם הן במהלך שגרת החיים ובוודאי שבמהלך יום עבודה, ואלה שנמצאים בחוץ מקבלים באמצעותם רושם על המתרחש בתוך המבנה. ברגע שהחלונות מלוכלכים, הנמצאים בתוך המבנה לא יכולים ליהנות מהנוף ועובדת היות החלונות מלוכלכים מסיחה את דעתם במהלך היום, והנמצאים מחוץ למבנה מקבלים רושם פחות טוב על החברות ו/או האנשים שפועלים בתוכו.
שמירה על חלונות נקיים, אם כך, היא חיונית ביותר הן לטובת הרושם והן עבור מי שמתגורר או עובד בפנים, וחשוב לדאוג באופן שוטף ורציף לניקיון שלהם.

כיצד מבצעים ניקוי חלונות בגובה?

אם ניקוי חלונות רגילים מבצעים בדרך כלל באמצעות סמרטוט ודלי, הרי שאם להודות על האמת גם שיטה זו לא תמיד מאפשרת הגעה לכל פינה בחלון ומותירה אחריה לא מעט כתמים. לגבי השיטות המתקדמות יותר כמו מגב דו צדדי או רובוטים למיניהם – הם בהחלט משיגים תוצאות טובות יותר, אולם עדיין לא מנקים את החלון במאת האחוזים. כשמדובר בחלונות בגובה הדבר הופך להיות כמובן הרבה יותר מסובך, ולעתים מעדיפים לוותר על העניין ונשארים עם חלון מלוכלך.

הפתרון – ניקוי חלונות בגובה באמצעות סנפלינג

בזכות שיטת הסנפלינג המאפשרת לבצע היום הרבה מאוד סוגים של עבודות וביניהן ניקוי חלונות, ניתן להגיע למצב שבו הצד החיצוני של חלונות בקומות הגבוהות של בניינים נקי לגמרי. זאת משום שגלישת הסנפלינג מאפשרת להגיע לכל מקום בבניין ולבצע ניקוי יסודי ביותר בצורה מקצועית ובטוחה.
כמובן שעל מנת שהעבודה תתבצע בצורה הבטיחותית והטובה ביותר חשוב מאוד לבחור נכון את החברה שתבצע אותה עבורכם.

מרום לשירותכם

חברת מרום מתמחה בביצוע עבודות בגובה ובכללן ניקוי חלונות בגובה באמצעות סנפלינג. העבודה מתבצעת בהתאם לכל תקני הבטיחות הנדרשים ובאמצעות הציוד המתקדם ביותר שקיים היום בתחום, כאשר הצוות שלנו מקפיד לבצע את הניקיון עצמו על הצד הטוב ביותר.
ברשותנו כל התעודות וההסמכות הנדרשות לביצוע עבודות ניקוי חלונות בסנפלינג, ונשמח לצרף אתכם לרשימה הארוכה של לקוחותינו המרוצים שנהנים מכניסה מדהימה של אור לחלל וכמובן – מחלונות נקיים.

לקבלת מידע נוסף אודות ניקוי חלונות בגובה אתם מוזמנים ליצור עמנו קשר טלפוני או דרך האתר ונשמח לעמוד לשירותכם..

 

שיקום מבנים

תוכן עניינים

מרום שיקום ואיטום מבנים דילוג לתוכן