מידרג לוגו

קבלן רשום מס' 36727

חיפוש

החומרים המתאימים ביותר לאיטום מרפסות

ישנם מגוון חומרים לאיטום מרפסות, אך לפניי שובחרים את החומר חשוב מאוד להבין איזה סוג איטום צריך במפרסת, איך ומאיזה חומרים המרפסת בנויה,

ומהי הסיבה לרטיבות במרפסת ? ובהתאם לכך נבחר את סוג החומר המתאים.

כמה סיבות מרכזיות לרטיבות במרפסת

  • אחת הסיבות המוכרות והנפוצות ביותר היא פשוט בלאי טבעי של המרפסת, כאשר מדברים על מרפסת במבנה יישן, ישנו בלאי טבעי של חומריי האיטום וצריך לחדש את האיטום במרפסת. חשוב מאוד להקפיד על בדיקה יסודית ולבדוק שאכן מדובר בבלאי טבעי.
  • ליקויי בניה היא עוד סיבה נפוצה לרטיבות במרפסות ובגגות, בהרבה בניינים חדשים ישנם ליקויי בניה שנובעות לפעמים מרשלנות בבניה ולכן עבודת איטום המרפסות ואיטום הגגות לא נעשית בצורה ראויה ומקצועית ולכן יש צורך לבצע מחדש את איטום המרפסת או איטום גגות המבנה.
  • בדיקת הצפה – הרבה מאוד קבלנים מסיימים את עבודת איטום המרפסת אך בסיום העבודה לא נעשית הבדיקה המשמעותית ביותר שהיא בדיקת הצפה.
    הבדיקה הינה קריטית בכדיי לוודא שעבודת האיטום נעשתה בהצלחה, ואכן אין נזילה.

סוגי חומרים לאיטום מרפסות

פריימר 106 – חומר ביטומני בייבוש מהיר, בעל כושר היצמדות מצויין לבטון ומתכת וניתן לשימוש גם על גביי בטון לח,
החומר מיועד לשימוש לפניי מריחה של חומריי איטום ביטומנים.

איטום הרפסת במצעות יריעות ביטומניות – שימוש ביריעות ביטומוניות הינו נפוץ במיוחד לאיטום מרפסות,היתרון בשימוש של היריעות הביטומניות נמצא בכך שהן שומרות על האיטום לאורך זמן רב, ובכך עבודת האיטום חוסכת זמן כסף ומשאבים להרבה שנים קדימה. ( בממוצע 10 שנים ויותר )

Winpox cement של חברת ווינקלר – חומר איטום ללא צורך בפריימר וללא צורך באפשרה, מתאים כחומר איטום למשטחים לחים, מרפסות, שבילים לצר בריכות או מזרקות ביתיות, פירים ובורות, חשוב מאוד לבצע בדיקת רטיבות ולוודא שהאיטום נעשה בהצלחה.

לסיכום:
ישנם עוד סוגי חומרים אך אלה הינם החומרים המרכזיים לשימוש לאיטום מרפסות,לכן לפניי שבוחרים חומר רצוי לוודא שהעבודה תיעשה בצורה מקצועית ועבודת האיטום תיעשה בצורה מקצועית ומוקפדת שתפתור לכם את הרטיבות והנזילה לשנים קדימה, ולשם כך רצוי לבחור בעל מקצוע עם התעודות המתאימות לביצוע הפרוייקט.

 

איטום מרפסות בחורף

תוכן עניינים

מרום שיקום ואיטום מבנים דילוג לתוכן