מידרג לוגו

קבלן רשום מס' 36727

חיפוש

איטום קירות חיצוניים בסנפלינג

כל קיר של כל בניין מצריך בשלב כלשהו עבודות איטום של הקירות החיצוניים שלו. החשיבות היא רבה שכן איטום נכן ומקצועי ימנע רטיבות, נזקים של מזג אוויר ונזקים עתידיים לשלד של המבנה. את הקירות החיצוניים יש לאטום בצורה מקצועית וזאת יעשה על ידי חברה המומחית בתחום איטום קירות חיצוניים, לרוב בעזרת סנפלינג.

ככה מבצעים את העבודה – איטום קירות חיצוניים בסנפלינג.

כאשר מדובר במבנים גבוהים יש צורך להגיע לקומות העליונות ולגגות וגם לכל הפינות והנקודות שקשה להגיע אליהן ושחלקן אף נסתרות ברגיל. את העבודה הזו ניתן לבצע רק בעזרת סנפלינג ולכן חברות המציעות איטום קירות חיצוניים ושירותים נוספים בגובה מציעות בעצם שירותי סנפלינג של אנשי מקצוע שיודעים כיצד לבצע איטום קירות חיצוניים בסנפלינג בצורה הטובה ביותר, המקצועית ביותר, המהירה ביותר והבטוחה ביותר.

הסיבות שמצריכות איטום קירות חיצוניים בסנפלינג:

סיבה ראשונה- הופעת סדקים ראשוניים על גבי הקירות של המבנה. קודם כל מדובר במפגע אסתטי שהורס את הנראות של הבניין ואף מכער אותו ומיישן אותו. שנית, אותם סדקים אם לא יטפלו בהם וידאגו לאטום אותם יתרחבו ויגדלו ויהפכו למפגע בטיחותי של ממש לקירות החיצוניים של הבניין ולבניין כולו.

סיבה שנייה- רטיבות ולחות- כאשר מבררים ומוודאים שלא מדובר בסדקים שהם סדקים שטחיים על פני הקיר בלבד, ויש סדקים עמוקים יותר- כאלה שחוצים לאורך כל הקיר הסיבה יכולה להיות רטיבות מנזילה חיצונית או חדירה של מים לקירות מה שבסוף יוביל לרטיבות, נזילות עובש וטחב בקירות הפנימיים של הדירות בבניין. לכן יש צורך לאתר את מקור הנזילה ולבצע איטום או להזמין אינסטלטור מומחה לאיטום וביצוע עבודות אינסטלציה בגובה. ורק לאחר מן לתקן ולאטום את הסדקים עצמם.

סיבה שלישית- טיח מתקלף. כאשר הטיח מתקלף מעל הקירות יש צורך לבצע ניקוי ולבדוק אם מדובר בקילוף חיצוני בלבד שניתן לשייף ולצבוע או שישנם סדקים מתחת לאותם קילופים ויש צורך לתקן אותם.

סיבה רביעית- קירות חיצוניים בבניין אשר מחופים באבנים מעוררים את הצורך באיטום קירות שכן המרווחים בין האבנים, תזוזה של אחת האבנים או אי במידה ולא בוצע איטום כמו שצריך לפני שהניחו את האבנים על גבי הקירות- כל אלה מהווים סכנה שאבן תזוז ממקומה או חלילה תיפול ולכן יש לבדוק את היציבות שלהן, את המיקום שלהן ולבצע איטום היכן שצריך.

תחזוקה שוטפת של הבניין כוללת גם בדיקה באופן קבוע של הקירות החיצוניים וכאשר מופיעים סדקים או שהטיח מתקלף יש לפנות בהקדם האפשרי לחברת איטום שתבצע איטום קירות חיצוניים בסנפלינג ולא לחכות להרעה של המצבץ

עבודות בגובה - מרום שיקום ואיטום מבנים

תוכן עניינים

מרום שיקום ואיטום מבנים דילוג לתוכן