מידרג לוגו

קבלן רשום מס' 36727

חיפוש

איטום גגות ברמת גן

רטיבות בבתים אינו דבר חדש בחודשי החורף אך עם ההתחממות הגלובלית שמביאה איתה לפעמים מזג אויר סוער במיוחד ורצף של ימים גשומים
אנחנו רואים יותר ויותר רטיבות בתוך בתוך בתים קירות ובעיקר נזילות אשר מגיעה מגג הבתים.

מתיי צריך להזמין איטום גגות ברמת גן?

באיזור רמת גן ישנה הרבה בנייה חדשה, אך בהתאם גם הרבה בתים פרטיים ובתים ישנים, לרוב בבנייה חדשה פחות רואים רטיבות בגגות, אם כי גם בבניה חדשה נוכל לאמר שגם שם יש מקרים בהם יש צורך באיטום הגגות מחדש, זה קורה בעיקר במקרים שעבודת הקבלן לא היתה רואיה מספיק.
בבתים פרטיים ברמת גן אנחנו רואים בתדירות יותר גבוהה את הצורך באיטום גגות, בעקבות רטיבות או נזילה מגג הבית.
ממולץ להזמין איטום גגות מייד שמזהים רטיבות, בכדיי לא לתת לרטיבות להתפשט ובכך לא לגרום לנזק יותר גדול. במקרה שזיהתם רטיבות אפשר להבין שהיא לא תחלוף מעצמה, ובגשם הבא שוב תהיה רטיבות וייתכן שאף חמורה יותר, מעבר לכך שרטיבות מהגג יכולה להתפשט גם לקירות הבית במקרים מסוימים ועלולה להוביל גם לעובש בקירות, מצב שהוא בהחלט לא אסטטי, ולבטח לא בריא.
במקרים של רטיבות בגגות בבנינים או במבנים יש צורך לבדיקה שהרטיבות לא מחלחלת גם למעטפת החיצונית של הבניין.

איטום גגות ברמת גן – אייך בוחרים קבלן ומה מומלץ לבדוק?

הדבר הראשון שחובה לבדוק הם את הרשיון של הקבלן נשמע טריוויאלי אבל ישנם מקרים בהם לא עושים בדיקה מקיפה דבר אשר לעיתים תכופות מוביל לנזקים, או לעבודה אשר אינה ראויה, לא כל קבלן יכול לבצע איטום גגות לכן כדאי לבדוק שלקבלן אכן יש רשיון, ואת ההסמכות המתאימות לעסוק באיטום גגות.
לאחר בדיקה שלקבלן אכן יש את ההסמכות המתאימות, כדאי לבצע סקר שוק, לבדוק ביקרות על הקבלן, ואם הקבלן נמצא באזור מגוריכם ייתכן ויש לו גם הרבה פעילות באיזור וייתכן שתוכלו לקבל המלצות משכנים או ממכרים אשר כבר נעזרו בקבלן בעבר.

על איזה דגשים להקפיד בהצעת המחיר לאיטום גגות?

כאשר אתם מקבלים הצעת מחיר מהקבלן לאיטום הגג, כדאי לשים לב למפרט המלא של הצעת המחיר ומה היא כוללת.
ישנם מספר שיטות לאיטום גגות ולכל אחת מה מחיר שונה לכן רצוי קודם להבין מהי השיטה שהקבלן הולך ליישם, לכמה זמן צפוי איטום הגג להחזיק, ובהתאם לכך לנתח את הצעת המחיר.

 

 

 

עבודת איטום גגות ע"י קבלן

תוכן עניינים

מרום שיקום ואיטום מבנים דילוג לתוכן