מידרג לוגו

קבלן רשום מס' 36727

חיפוש

שיפוץ מבנים ישנים הוצאה או השקעה?

מבנה ישן פוגע בנראות הכללית של הרחוב בו הוא ממוקם ומראה העירוני הכללי של העיר בה הוא נמצא. כמו כן כאשר הוא פגוע וישן למדי יש חובה לתקן ולשפץ אותו בהקדם האפשרי לא רק בגלל הנראות אלא בגלל שיש סיכון שהוא יתמוטט ויפגע בדיירים ובסביבה. חידוש ושיפוץ מבנים ישנים הוא אמנם הוצאה מיידית אך השקעה לטווח ארוך מבחינת שמירה על איכות החיים של הדיירים, העלאת מחיר הנכס הפרטי של כל אחד מבעלי הדירות בבניין ושל הבניין עצמו.

מתי יש צורך לבצע שיפוץ מבנה ישן?

כאשר מדובר במבנה שכבר אינו בטיחותי או כאשר המראה הכללי של המבנה פוגע בנוף העירוני בו הוא נמצא יש צורך בשיפוץ וחידוש בהתאם. יש להתאים את המבנה למראה הנוף העירוני, לחדש את המבנה חיצונית ופנימית מבחינת נראות ומבחינת עמידות לאורך השנים וכן לעבור על המבנה מבפנים ומבחוץ ולבדוק אם ומתי יש צורך בביצוע של איטום מרפסות ואיטום גגות, חידוש תשתיות וצביעה של הבניין.

שיפוץ וחידוש מבנה ישן מבצעים רק עם חברה מקצועית:

כאשר יש צורך בחידוש ושיפוץ של מבנה ישן חובה לפנות לחברה המציעה שירות של אנשי מקצוע מומחים המבצעים בדיקה מקיפה ויסודית של הבניין ולאחר מכן מסבירים לנציגי הבניין מה חובה לבצע בהקדם כגון הוספת יריעות למרפסת בכדי למנוע נזילות והיווצרות של כתמי רטיבות בדירות ובבניין ומה כדאי לבצע כמו צביעה מחדש של המבנה מבפנים ומבחוץ.

חברה מקצועית תדע להביא את כל אנשי המקצוע הרלוונטיים מתחום הבנייה והשיפוצים ולהביא מהנדסים ואנשים מוסמכים לצורך בדיקה ואיתור של נזילות, פגמים וכן ביצוע עבודות בגובה במידת הצורך.

השיפוצים הנפוצים ממבנים ישנים הם:

  1. שיקום לוחות הבטון של המבנה כולל איתור ואיטום של סדקים וניקוי יסודות עמודי הברזל.
  2. שיקום הקורות והעמודים של המבנה בכדי למנוע קריסה חלקית או כללית של המבנה והוספת עמידות.
  3. חיזוק המעקים הרופפים בבניין ובדירות
  4. חיזוק ואיטום מרפסות בדירות עצמן- מכיוון שמדובר בחלקים של המבנה שהם תלויים ונוטים להתרופף עם השנים. יש לוודא שכל המרפסות חזקות ואיתנו וכן לוודא שיש יריעות למרפסות על מנת למנוע נזילות שפוגעות קודם כל במרפסת ובדירה ולאחר מכן בבניין כולו.

בנוסף ישנם עבודות של שיקום מבנים ועבודות של שיפוץ המותאמות לכל מבנה ומבנה ולצרכים ולדרישות של העירייה או המועצה המקומית וכמובן של דיירי המבנה.

חברה מקצועית תדע לבצע את השיפוץ ואת השימור של כל מבנה בהתאם להנחיות ולהוראות עם התאמה לנוף העירוני וכן שמירה על ביטחון ובטיחות הדיירים במהלך עבודות הבנייה ולאחר סיומן.

שיפוץ מבנים ישנים הוצאה או השקעה

תוכן עניינים

מרום שיקום ואיטום מבנים דילוג לתוכן