מידרג לוגו

קבלן רשום מס' 36727

חיפוש

שיפוץ מבנים חיצוני

זקוקים לשירות שיפוץ מבנים חיצוני? הגעתם למקום הנכון! אם אתם גרים בבניין משותף נראות הבניין מבחוץ חשובה לכם כדיירי הבניין, לשכנים המתגוררים יחד איתכם באותו הבניין וכמובן לרחוב כולו. מראה הנכס החיצוני, מקנה לדירה כולה מראה יוקרתי יותר. מעבר לעובדה כי שיפוץ המבנה משפר את הנכס, שומר עליו נקי מסודר מבחינה בטיחותית.  שיפוץ המבנה  מעלה את ערך הנכס, דירה בבניין משופץ שווה יותר מדירה בבניין ישן ולא מתוחזק.

טיפול חיוני- שיפוץ מבנים חיצוני

ישנן שתי סיבות שבגללן מבצעים שיפוץ מבנים חיצוני, הראשונה היא כאשר יש צורך בתיקון ליקויים בולטים שמכערים את נראות הבניין ואף פוגעים בבטיחות שלו, והשנייה היא כאשר מעוניינים לשדרג באופן משמעותי את נראות הבניין ולהעלות את הערך שלו. שיפוץ בניינים משפיע על איכות החיים של הדיירים בנראות ומתקני הגישה בבבנין ולכן באופן טבעי ערך הנכס עולה.. בניין ישן או מוזנח יכול להיראות חדש ומשודרג בעזרת שיפוץ מבנים חיצוני ולהעלות את ערך הדירות שבו בנפרד ושל הבניין באופן כללי. מעבר לעובדה שמדובר בפעולה חשובה לנראות- מדובר בפעולה חיונית אשר מונעת היווצרות של לחות, רטיבות ונזילות, התפוררות צבע וסדקים שבסופו של דבר פוגעים בבטיחות הבניין ומסכנים את הדיירים שלו.

מגוון אפשרויות שיפוץ למבנה

ישנם לא מעט אפשרויות לשיפוץ נראות הבניין באופן חיצוני וממש כמו עיצוב הדירה שלכם הבחירה רבה ומגוונת ונתונה לטעם אישי רק שפה מדובר בטעם האישי של כל הדיירים של הבניין ולא רק שלכם… לכן חשוב קודם כל לבחור לשפץ ולתקן את מה שפוגע או עלול לפגוע בבטיחות הבניין ולאחר מכן להחליט מה לשפץ מבחינת נראות שכן ההוצאה אמנם גדולה עכשיו אבל משתלמת בעתיד.

איטום של הבניין- חשוב מאוד לערוך בדיקה מקיפה ולבדוק אם יש סדקים וחריצים במקומות שונים בקירות החיצוניים של הבניין ולוודא שהם מבודדים ושגג המבנה מבודד. איטום סדקים הכרחי על מנת למנוע נזילות ורטיבות ופגיעה פנימית בדירות מפגעי מזג האוויר. את האיטום של הקירות החיצוניים מבצעת חברה המומחית באיטום קירות ועבודה בגובה על מנת לאטום את כל המקומות הנחוצים ולא לפספס אף פינה.

צביעה של הקירות החיצוניים- לאחר שבוצעה עבודת האיטום ונבדקו כל הסדקים על גבי הקירות החיצוניים של הבניין רצוי לצבוע אותו מחדש ואפשר גם לבחור בצבעים בולטים ורעננים כאלה שישדרגו את מראה הבניין. חשוב לוודא שכל הסדקים נאטמו בצורה מקצועית, לבצע ניקיון של הקירות וגירוד של הצבע הקודם ורק לאחר מכן לבצע צביעה חדשה

ביצוע חיפוי לקירות החיצוניים של הבניין- במידה ויש חיפוי רופף או שיש לחדש אותו רצוי לעשות זאת מבחינה בטיחותית ומבחינת נראות. במידה והחיפוי תקין אפשר לשדרג אותו בהתאם לרצון הדיירים ולהפוך אותו ליוקרתי ומרשים על מנת לשדרג את מראה הבניין באופן משמעותי.

שיפוץ מבנים חיצוני

תוכן עניינים

מרום שיקום ואיטום מבנים דילוג לתוכן