מידרג לוגו

קבלן רשום מס' 36727

חיפוש

רטיבות בקירות חיצוניים

חברת מרום מספקת שירותי איטום מבנים הכוללים, עבודות שיפוץ, עבודה בגובה, עבודות אינסטלציה לרבות תיקון רטיבות בקירות חיצוניים.

כל אחד מאיתנו נתקל ברטיבות בקיר או בתקרה מתישהו בדירה שלו. זה יכול לקרות עקב נזילה מהשכן מלמעלה מאחד מהחדרים הרטובים בהם יש זרימה שוטפת של מים, וזה יכול לקרות בגלל איטום לא תקין או סדקים חדשים שהופיעו על גבי הקירות החיצוניים של הבניין. כאשר מופיעים כתמי רטיבות או שיש נזילה בקיר פנימי של הדירה לרוב הסיבה היא הקיר החיצוני של הבניין ולכן חשוב לטפל בכך בהקדם כי מעבר לאי נוחות של דיירי הבית, מדובר במפגע בטיחותי של הבניין.

כיצד נוצרים סימני רטיבות בקירות חוץ בבית משותף ואיך מטפלים בהם?

כל בניין, בעיקר כאשר מדובר בבניין ישן, צריך לעבור תחזוקה שוטפת וכחלק ממנה בדיקה וביצוע של איטום הקירות החיצוניים בהתאם. במידה ומופיעים סדקים על גבי קירות החוץ של הבניין, נפיחות בצבע או שהצבע מתקלף בנקודות מסוימות בקיר כל אלה יכולים להצביע על נזילה במקום כלשהו בבניין שיוצרת רטיבות ולחות ויש למצוא את המקור, לטפל בו ולבצע איטום כולל. בבניינים משותפים אשר יש על הקירות החיצוניים חיפוי יש צורך בחומר איטום מיוחד שכן רטיבות בקירות החיצוניים יכולה להיווצר גם בין אריחי החיפוי ולוקח זמן רב יותר לגלות אותה.  בבניינים משותפים אשר אין על הקירות החיצוניים חיפוי מדובר בשכבת צבע וגם אם מדובר ביותר משכבה אחת זהו בכל זאת רק צבע שחשוף לפגעי מזג האוויר ולחדירת מים חיצוניים.

ברגע שישנם סימני רטיבות בקירות הפנימיים של הבניין מדובר במצב שיש לטפל בו בהקדם האפשרי כי זה מצביע על כך שהמים כבר חדרו פנימה. במידה וסימני הרטיבות מופיעים רק בקירות החיצוניים של הבניין אין זה מבטיח שהם בהכרח יגיעו לקירות הפנימיים של הדירות אבל לא צריך לקחת סיכון וגם בהם יש צורך לטפל בהקדם. רטיבות על גבי הקירות מראה שישנם מים שמחלחלים לתוך הקירות והם עלולים להחליש את יסודות הבניין ולייצר סכנה של ממש.

כל השלבים לייבוש רטיבות:

  1. ייבוש של כל הלחות, רצוי בקיץ כאשר הקירות יבשים בצורה מקסימלית. במידה ויש צורך בתיקון זריז ונמצאים בעונת החורף ניתן להשתמש בטכניקות לייבוש קירות על ידי חברת המקצוע.
  2. לאחר ייבוש הלחות לגמרי יש לבצע תיקון של הנזקים שנגרמו על ידי המים במידה ויש כאלה- תיקוני בטון ותיקוני ברזל, החלפת אבנים בחיפוי ועוד. כמו כן יש לבצע איטום של הסדקים ושל החיבורים של החלונות לקיר, פינות ונקודות נסתרות בבניין  ובכל מקום אחר בקירות החיצוניים שם עלולה להתפתח רטיבות בעתיד.
תיקון רטיבות בקירות חיצוניים

תוכן עניינים

מרום שיקום ואיטום מבנים דילוג לתוכן