מידרג לוגו

קבלן רשום מס' 36727

חיפוש

עבודות גובה בסנפלינג

במקרים בהם יש צורך לבצע פעולות שונות בבנייני מגורים גבוהים- להגיע לקומות הגבוהות, לפינות נסתרות ולכל מיני נקודות שלא אפשרי להגיע אליהם בצורה אחרת- סנפלינג הוא הפעולה הנדרשת. ביצוע עבודות סנפלינג שונות כבר הפכו לדבר הכרחי ומקובל אצל כל החברות המציעות איטום ועבודות שונות באחזקת ושימור בניינים.

הדרך הטובה ביותר לבצע עבודות באחזקת בניינים- עבודות גובה בסנפלינג

כאשר יש צורך לבצע עבודות שונות שמצריכות פעילות בגובה בעבר היה נהוג להקים פיגומים ולבצע אותם. עם זאת, פיגומים לוקחים זמן רב גם להקים וגם לפרק, הם מכערים את הסביבה בזמן העבודות, גורמים לאי נוחות בלגן ומפריעים בחיי היום יום של דיירי הבניין וגם מעבר לעובדה שהם תופסים מקום רב (כניסה לבניין וחניות לדוגמא) הם יכולים לגרום לנזק בגינות הציבוריות והפרטיות. הפתרון לכך הוא עבודות גובה בסנפלינג. עבודות גובה בסנפלינג נהיו הדבר הכי נכון ומקובל בענף אחזקת המבנים בעיקר כאשר יש צורך בביצוע איטום בגובה אך לא רק.

עבודות גובה בסנפלינג מאפשרות להגיע לכל הקומות הנמוכות והגבוהות בצורה קלה ומהירה. איש המקצוע המבצע את הפעולה יודע לעשות זאת בצורה בטוחה ומקצועית כאשר מפקחים עליו אנשי מקצוע נוספים. הוא יכול להגיע לגבהים שונים וגם לנקודות שקשה להגיע אליהן בדרכים אחרות פינות נסתרות שלא ראו טרם ופינות קשות שלא ניתן להגיע אליהן עם פיגומים. ביצוע עבודות גובה בסנפלינג פותר בעיות רבות בבניין שכן גם את הבדיקה של הבניין ניתן לבצע בצורה כזו- לחפש ולאתר מקורות לנזילות, רטיבות, סתימות, לבצע ניקוי של מרזבים, בדיקת גגות, ווידוא איטום סביב חלונות ולבדוק היכן יש צורך בביצוע איטום והיכן יש צורך בביצוע עבודות נוספות ומתי ואיפה יש לצבוע את הקירות החיצוניים של הבניין.

רוב החברות המקצועיות אם לא כולן מציעות את כל השירותים של אחזקה, תיקונים, שימור ושיפוץ בנייני דירות על ידי ביצוע עבודות גובה בסנפלינג- ניתן לבצע איטום של הבניין, צביעה, ניקיון ואפילו עבודות אינסטלציה בצורה כזו ביעילות, במהירות, בבטיחות ובמקצועיות.

עבודות גובה בסנפלינג לצורך ביצוע איטום- ניתן להגיע לכל המקומות החיצוניים של הבניין שדורשים איטום, לקלף את הטיח להוריד טיח מתפורר לבדוק את החריצים שנוצרו וכמובן לבצע את האיטום בצורה הטובה ביותר.

עבודות גובה בסנפלינג לצורך ביצוע עבודות אינסטלציה שונות- במקרה שיש נזילה או סתימה במרזבים, הופעה של כתמי לחות שלא ידוע מקורם ניתן לבצע גם בדיקות ותיקונים של אינסטלציה בעזרת סנפלינג בגבהים שונים.

עבודות גובה בסנפלינג לצורך ביצוע ניקיון וצביעה מחדש- ניתן לבצע גם עבודות צביעה מחדש של הבניין, ניקיון של החלונות, של הגגות וכל מה שנמצא בגובה וקשה להגיע עליו בעזרת סנפלינג.

עבודות סנפלינג בגובה

תוכן עניינים

מרום שיקום ואיטום מבנים דילוג לתוכן