מידרג לוגו

קבלן רשום מס' 36727

חיפוש

עבודות איטום בגובה

איטום בניינים הוא פעולה נדרשת שכן פגעי מזג האוויר וגם השנים שבהן הבניין קיים משפיעות על האיכות שלו מבפנים ומבחוץ. בעוד מבפנים יותר קל לבצע תיקונים טיפולים משמרים ועבודות איטום למיניהן, עבודות איטום מחוץ לבניין הן קשות יותר לביצוע בעיקר כאשר מדובר בבניינים רבי קומות המצריכים שימוש בסנפלינג מנופים ועוד. קשה- אבל אפשרי!

היתרונות של ביצוע עבודות איטום בגובה על ידי סנפלינג:

היום רוב החברות המבצעות איטום לבניינים מציעות את האפשרות של עבודות איטום בגובה, כלומר- שימוש בסנפלינג על מנת לבצע את התיקונים והאיטום הנדרש בצורה שלא תפריע לדיירי הבניין וגם תביא לתוצאות טובות ותאפשר לאטום את הבניין בצורה הטובה ביותר.

עבודות איטום בגובה דורשות ניסיון, הכרה עם התחום וכמובן מקצועיות אבל אם בחרתם בחברה הנכונה יש לכך שלל יתרונות:

היתרון הראשון- אין צורך בפיגומים. פיגומים אמנם נפוצים בעת ביצוע עבודות בגובה בכלל ובעבודות איטום בפרט אבל הם גם מפריעים מאוד לדיירי הבניין ולסביבה שלו. לרוב מדובר גם בנזק לגינה המשותפת ותפיסת מקומות חנייה של דיירי הבניין והפרעה לתנועה הרחוב. לכן עבודות איטום בגובה עם סנפלינג מהוות יתרון משמעותי שלא נשאר לאורך זמן ולא מפריע לחיי היום יום בבניין ומסביב לו.

היתרון השני- אנשי מקצוע אשר מבצעים עבודות איטום בגובה יודעים לעשות זאת בצורה מקצועית ומיומנת. איש המקצוע שמבצע את העבודה עצמה וכן איש המקצוע במפקח על העבודה שלו בזמן שהיא מתבצעת עושים זאת בצורה שמונעת תאונות מיותרות.

היתרון השלישי- ברגע שאנשי המקצוע מבצעים את עבודות האיטום בגבהים שונים על ידי סנפלינג הם מצליחים להגיע ליותר מקומות גם כאלה שהם רחוקים יותר, גבוהים יותר או נידחים. כך הם מגיעים גם לפינות של הבניין לצנרת ולא מפספסים אף נקודה שדורשת איטום.

היתרון הרביעי- ברגע שהעבודה נעשית בעזרת אנשי מקצוע המבצעים אותה על ידי שימוש בסנפלינג היא מייתרת כאמור את הצורך בפיגומים ולכן המחיר הוא נוח יותר ויש הספק גדול יותר לעבודה עצמה.

ביצוע עבודות איטום בגובה על ידי סנפלינג

ביצוע עבודות איטום בגובה על ידי סנפלינג מאפשר ביצוע איטום של קירות חיצוניים וגם ביצוע עבודות שונות או בדיקת מערכות שונות שלא ניתן לבדוק באופן סדיר בדרך אחרת. ניתן לראות בבירור את הסדקים שנוצרו בבניין ולאטום אותם, לדלות ליקויי בנייה, לזהות מקומות שהרטיבות כבר החלה לפגוע בהם, לנקות קירות חיצוניים ולהסיר צבע מתפורר וטיח מתפורר ולבצע את התיקונים הנדרשים. הדרך הזו של ביצוע עבודות בגובה מאפשרת אף לאטום גגות ומקומות שהגישה אליהם קשה במיוחד וכן לחדש צביעה של קירות במידת הצורך וכל עוד מדובר בחברה מקצועית ומנוסה מדובר באחת הדרכים היותר מומלצות לבצע עבודות איטום בגובה.

עבודות איטום בגובה

תוכן עניינים

מרום שיקום ואיטום מבנים דילוג לתוכן