מידרג לוגו

קבלן רשום מס' 36727

חיפוש

מה עושים כשהקיר מתפורר

ביום נעים אחד יצאתם לטיול עם הכלב בשכונה, הרמתם את הראש למעלה ללא סיבה מיוחדת ואוי ואבוי – גיליתם קיר מתפורר בבניין.  מה עושים עכשיו? איך מטפלים? למי מודיעים? קודם כל חשוב לא להתעלם וליידע את חברי וועד הבית. קיר מתפורר הוא סממן לבעיית מבנה המצריכה טיפול כמה שיותר מהר.

יחד עם זאת נאמר כי קיר מתפורר הוא בעיה נפוצה לא רק בבניין שלכם אלה בבניינים רבים ברחבי הארץ ולמעשה זו הסיבה שאתם רואים כל כך הרבה בתים עטופים בבד יוטה שחור עם שלטי אזהרה – כאן משפצים, כל הבתים עוברים תהליך שיקום מבנה או שיקום מעטפת.

מדוע צריך לבצע שיקום מבנה?

לשיקום מבנה יש  4 סיבות עיקריות:

  1. חיזוק יסודות המבנה בכדי למנוע קריסה במקרה של רעידת אדמה.
  2. טיפול בבעיות רטיבות ונזילות פנימיות וחיצוניות.
  3. הענקת “טיפול פנים קוסמטי” לבניין והפיכתו מבניין ישן ושבור לבניין חדש ונאה.
  4. וכמובן הסיבה החשובה מכולן – החזרת הבטחון לדיירי הבניין ולעוברי אורח.

במסגרת התהליך שלרב נמשך חודשים ספורים מבצעים בדיקה יסודית של הגג (מרזבים, איטום, שיפועים), של קירות המבנה (הפנימיים והחיצוניים), של עמודי התמיכה, של המעקות ועוד. במסגרת הבדיקה מנסים לאתר את כל הכשלים והמפגעים שעלולים לסכן חיי אדם ולבנות תוכנית שיפוץ ייסודית אשר תטפל בכל המפגעים שאותרו.

שיקום מבנה במגדלי מגורים

לחברת מרום איטום ושיקום מבנים ניסיון רב בשיקום מבנים פרטיים, בתים משותפים ואף מגדלי מגורים. כיום, במגדלי מגורים רבים עקב בלאי טבעי ונזקי מזג האוויר אריחי חיפוי חצוניים נוטים להתנתק בדפנות הקיר וליפול ארצה תוך סיכון חיי אדם.

אם בעבר היה נהוג להשתמש בפיגומים או בבמות הרמה, הרי שבמגדלי מגורים הדבר בלתי אפשרי ולכן מבצעת חברת מרום איטום ושיקום מבנים עבודות בגובה באמצעות חבלי סנפלינג.

לתיקון קיר מתפורר, איטום סדק או צביעה באמצעות חבלי סנפלינג יתרונות רבים:

  1. זמן עבודה מהיר – הרכבה, פירוק והעברה של חבלי סנפלינג ממקום למקום נעשית בצורה מהירה יותר בהשוואה לפיגומים או במות הרמה. דבר זה מקצר בצורה משמעותית את משך השיפוץ כולו.
  2. עלויות זולות – קל יותר לנייד את חבלי הסנפלינג ולא צריך עבורם אחסון מיוחד, כך שהשימוש בהם מוזיל את עלויות שיקום המבנה.
  3. נגישות קלה לכל מקום – בעזרת חבלי סנפלינג אפשר לתקן בכל אותם כוכים, מסתורי כביסה, או חללים קטנים אשר הפיגומים ובמות ההרמה לא נגישים אליהם.

 

 

קיר מתפורר

תוכן עניינים

מרום שיקום ואיטום מבנים דילוג לתוכן