מידרג לוגו

קבלן רשום מס' 36727

חיפוש

מה זה סילר

אם אתם מבררים על מה זה סילר כנראה שאתם מעוניינים לבצע איטום מרפסות או לשמור על משטח כלשהו חיצוני של הבית שלכם. בכדי לבחור סילר מתאים שבעזרתו תוכלו לבצע את העבודה בצורה הטובה ביותר כדאי שתבינו קודם כל מה זה סילר ולמה הוא משמש.

מה זה סילר ולמה צריך אותו?

סילר הוא חומר איטום ושמו מגיע מן הפועל לאטום באנגלית- to seal . ואכן זהו פקידו העיקרי- להוות שכבת הגנה לסוגי משטחים שונים וזאת על ידי איטום.  השימוש בסילר מאפשר לשמור על המשטח עליו הוא מיושם והוא מעניק לו נראות טובה, עמידות גבוהה וארוכה יותר.

השימושים השונים לסילר הם:

-השימוש העיקרי בסילור הוא כאמור איטום של המשטחים החיצוניים של המבנה והפחתה של רטיבות בקירות הפנימיים של המבנה.

-סילר מאט תהליכים של בלייה כאשר הוא מיושם על משטחים כמו משטחי בטון משטחי שיש ומשטחי אבן אשר סופגים הרבה מאוד מי גשמים שעלולים להרוס את התשתית שלהם  ולגרום לנזקים.

-סילר משמש להגנה על משטחים שונים ומפחית את התופעה של התפתחות עובש וטחב במשטחים החשופים ללחות ורטיבות באופן קבוע.

-סילר משמש כשכבת הגנה המונעת הכתמה של משטחים כמו משטחי אבן שעלולים להיווצר עליהם כתמים מחומרים כמו קפה, יין, שמן ואפילו מים שנשפכים עליהם.

הסוגים השונים של סילר שקיימים בשוק:

את הסוגים השונים של הסילר ניתן לחלק לשתי קבוצות עיקריות והן סילר על בסיס מים וסילר על בסיס אלכוהול.

סוגי הסילר השונים מספקים תוצאות שונות ולכן ישנה חשיבות רבה לסוג הסילר שתבחרו עבור המשטח שאתם מעוניינים להגן עליו. ישנם סוגי סילר אשר יחזקו את הגוון הטבעי של המשטח ויש סוגי שילר אשר ישמרו על המראה הטבעי של המשטח. כמו כן ישנם סוגי סילר שלהם יש תפקיד ייעודי כמו לדוגמא סילר שנוער לצורך מניעת החלקה על גבי המשטח או סילר שנועד לשימוש על גבי קיר בכדי למנוע ריסוס של כתובות גרפיטי עליו.

לפני שתבחרו את הסילר הרלוונטי עבורכם חשוב שתדעו לאיזה משטח אתם צריכים אותו ועל איזה סוג משטח ובאיזה מיקום אתם מעוניינים להשתמש בו. לאחר מכן יש להגדיר את הייעוד של הסילר ולבדוק מול איש מקצוע את סוג הסילר הטוב ביותר לביצוע העבודה על מנת שתוכלו ליישם אותו בצורה טובה, יעילה ומותאמת. מכיוון שישנם כמה סוגים של סילר בשוק לא מומלץ לרכוש באופן עצמאי וללא היוועצות עם איש מקצוע אלא להזמין ביצוע עבודות איטום בהתאם עם איש מקצוע שיבחר את הסילר הנכון.

חומר סילר

תוכן עניינים

מרום שיקום ואיטום מבנים דילוג לתוכן