מידרג לוגו

קבלן רשום מס' 36727

חיפוש

חיפוי חיצוני לבניין

אריחי שיש שבורים, אריחי אבן מטים ליפול, נזילות בדירות שונות, רטיבות בדירות אחרות – אם גם הבניין שלכם סובל מאחת או מכמה מהבעיות שציינו כרגע, קיים סיכוי גדול כי שהחיפוי החיצוני לבית שלכם ככל הנראה נשחק עם השנים והוא צריך תיקון.

אריחי השיש הם לא היחידים המסכנים את דיירי הבניין ואת עוברי האורח ברחוב, גם חיפוי אבן חיצוני לבניין יכול להוות סכנה ממשית לבני אדם. לכן, אם זיהיתם בעיה בחיפוי החיצוני לבניין אל תחכו שהיא תחמיר או חלילה תפגע בשכן או עובר ארח ופנו עוד היום לחברה המתמחה בעבודות שיקום מבנים.

תיקוני חיפויים לבניין

במידה והתגלתה בעיית איטום קלה בחיפוי החיצוני של הבניין או אפילו ליקוי איטום יסודות בבניין, ניתן לבצע איטום מחדש בעזרת מריחת חומרי איטום על ידי עובדים מיומנים המבצעים עבודות בגובה. במידה והתגלתה חמורה בחיפוי החיצוני של הבניין שכבת חומר מגן לא תספיק ויש לבצע עבודת איטום יסודית ועמוקה יותר.

למה הכוונה? בעזרת חבלים מיוחדים המאפשרים עבודות בגובה צוות העובדים של מרום יעמיק את החריצים שבין אריחי החיפוי של הבניין בעזרת מסור דיסק. למעשה, מעמיקים את החריצים לעומק של סנטימר אחד ואליו מחדירים חומרי איטום מיוחדים כגון מלט. לאחר שהמלט מתייבש, מורחים על החיפוי החיצוני של הבניין רובה אפוקסית או רובה אקרילית שתעניק שכבה איטום נוספת.

בבניינים בה הותקנו אריחי חיפוי חיצוני מאבן לבניין ועל אחת כמה וכמה אם מדובר באבן חיפוי סופגת מים, ימומלץ למרוח שכבה נוספת של חומר איטום הנקרע סילר. .

3 יתרונות לתיקון חיפוי חיצוני לבננין באמצעות עבודות בגובה

צורת הבנייה השתנתה בשנים האחרונות ויותר ויותר שכונות מתמלאות ברבי קומות ומגדלי מגורים ובלתי אפשרי להתקין עליהם פיגומים ממתכת או להשתמש בבמות הרמה.

בבניינים גבוהים כאלה נפוץ להשתמש בחבלים על מנת לפתור את בעיית העבודות בגובה. למעשה לשיטה זו יש 3 יתרונות משמעותיים ביותר:

  1. מהירות עבודת האיטום – כאשר אין צורך לפרק את כל הפיגומים, בכל הקומות, בכל צידי הבניין מאוד קל להעביר את העובדים מאיזור לאיזור. כך למשל מצליחים לכסות בזמן קצר יותר שטח גדול יותר.
  2. עלות נמוכה – השימוש בחבלים זול משמעותית לעומת השימוש בפיגומים או במות הרמה.
  3. גישה לחללים צרים – בבניין קיימים איזורים בהם הפיגומים לא יכול לעמוד ובמת ההרמה לא יכולה להגיע. דווקא שימוש בחבלי סנפלינג מאפשרים לעוובד בודד להיכנס אל חללים קטנים וכוכים הנמצאים בבניין ולבדוק מקרוב איך נראה שם החיפוי החיצוני לבניין.
חיפוי חיצוני לבניין

תוכן עניינים

מרום שיקום ואיטום מבנים דילוג לתוכן