מידרג לוגו

קבלן רשום מס' 36727

חיפוש

חיזוק אריחי שיש

בנייני מגורים רבים מתהדרים באריחי שיש מעוצבים העוטפים את קירות הבניין ומעניקים לו מראה יוקרתי. אך בחלוף הזמן ובחילופי העונות נוצרים גם בלאי טבעי של אריחי השיש וגם התיישנות טבעית של אריחי השיש והחומרים המחברים אותם אל מעטפת הבניין.

כתוצאה מכך, לאחר כעשר או עשרים שנה מתחילים לראות על קירות הבניין החיצוניים אריחי שיש שבורים, אריחי שיש מתנדנדים, אריחי שיש סדוקים או אריחי שיש חסרים.

מלבד הבעיה הנראות האסטתית הלא נעימה לעין, אריחי שיש חלשים היא בעיה של ממש העלולה להוות סכנת חיים מיידית. לכן, במידה וזיהיתם בעיה באריחי השיש של הבניין מומלץ שתפנו אל ייעוץ מקצועי שיעזור לכם להחליט מהי הדרך הטובה ביותר לבצע חיזוק אריחים בבניין.

איתור איזורים בהם דרוש חיזוק אריחי שיש

לכאורה נראה כי איתור הבעיה הוא קל ומהיר, פשוט מרימים את הראש למעלה ורואים האם יש בעיה באריחי השיש של הבניין. אך למעשה רב הנסתר מן הגלוי כי אריחי שיש בבניין יכולים להיראות מרחוק ובעין לא מקצועית חזקים ועמידים בפני תנאי מזג האוויר כאשר בדיקה מקצועית יכולה לגלות דווקא את ההיפך.

אז מה עושים כאשר מגלים בעיה באריחי השיש של הבניין? מזמינים חברה מקצועית בעל ניסיון לאיתור וחיזוק של אריחי שיש בבניין. במהלך הבדיקה המקדימה יבדקו כל אריחי השיש בכל הקירות החיצוניים של הבניין.

קיימת חשיבות רבה לבדיקה זו היות והיא קובעת מה חומרת הבעיה, עד כמה דחוף לטפל בה ובאילו חומרים כדאי להשתמש.

לאחר איתור הבעיה והחלטה על דרך חיזוק אריחי השיש בבניין, אפשר לצאת לדרך ולהתחיל בתיקון וחיזוק האריחים.

הפתרון – חיזוק אריחים בבניין

אם בעבר חיזוק אריחים בבניין היה נעשה בעזרת פיגומים שהורכבו ופורקו ככל שהתקדמו התיקונים, הרי שכיום חיזוק אריחים בבניין נעשה באמצעות עבודות איטום בגובה באמצעות סנפלינג.

היתרון בשימוש בסנפלינג הוא שניתן להגיע ישירות לכל אריח ואריח ולטפל בו בצורה נקודתית או להחליף אותו, בנוסף קל יותר להעביר את העובדים ואת הציוד בין קירות הבניין.

חיזוק אריחים בבניין נעשה באמצעות חיבור אריחי השיש אל קירות הבניין עם ברגים מיוחדים. בתהליך חיזוק אריחי השיש לבניין מבצעים קידוח של חור בכל אריח ואריח ובעזרת בורג מיוחד מחזקים את החיבור שלו אל קירות הבניין.

לאחר שחיזוק האריחים בבניין מסתיים, מבצעים צביעה של אריחי השיש או הסתרה של אותם ברגים מיוחדים (על ידי צביעה או כיסוי ברובה) ומחזירים לאריחי השיש את המראה היוקרתי והאסטתי שלהם.

עבודות חיזוק אריחים בבניין לרב נמשכות כמה חודשים וכמובן שמומלץ לבצע אותן במהלך חודשי האביב והקיץ.

חשוב שתדעו כי עבודות חיזוק אריחים בגובה הן עבודות הדורשות מיומנויות וידע מקצועי רב, על כן חשוב לוודא מראש כי לצוות העובדים אשר יבצע חיזוק אריחים בבניין שלכם יהיו את כל התעודות, כל האישורים וכל הביטוחים המתאימים לעבודות מסוג זה.

כל עובדי החברה קיבלו את ההכשרה המתאימה והכלים המתאימים לעיגון וחיזוק אריחים,כמו כן כל עובדי החברה עברו את הקורסים המתאימים והוסמכו ע”י משרד התמ”ת לעבודות סנפלינג,כמו כן לחברתנו יש את כל האישורים והביטוחים הדרושים לעבודות קבלניות בגובה לרבות סנפלינג,פיגומים,במות הרמה וכ”ו.

חיזוק אריחי שיש

תוכן עניינים

מרום שיקום ואיטום מבנים דילוג לתוכן