מידרג לוגו

קבלן רשום מס' 36727

חיפוש

חיזוק אריחים בגובה

אם הגעתם למאמר הזה קיים סיכוי גדול כי מספר אריחי שיש או אבן במעטפת הבניין בו אתם גרים החלו להתנתק, להיסדק או חלילה ליפול. חשוב מאוד לבצע חיזוק אריחים בגובה אם אתם מזהים בעיה היות ומדובר בסכנת חיים של ממש!

זיהוי ואיתור בעיה באריחים של הבניין

זיהוי הבעיה אינו דורש איש מקצוע בניגוד לאיתור בעיית רטיבות בקירות או איתור נזילה בצנרת. על מנת לזהות בעיה באריחים של הבניין או במעטפת שלו כל מה שצריך לעשות הוא להרים את הראש למעלה ולהסתכל.

סדקים באריחים, שברים באריחים, אריחים חסרים או אריחים מטים ליפול הם רק חלק מהדוגמאות המעידות על בעיה במעטפת הבניין.

על מנת להעריך במדויק את חומרת הבעיה (ואת רמת המסוכנות שלה כמובן) מומלץ להיעזר באנשי מקצועי בעלי ניסיון וותק בתחום חיזוק אריחים ושיקום מעטפת בניין.

בדיקה מקדימה לפני חיזוק אריחים בגובה

אם זיהיתם בעיה באריח אחד או שניים, חשוב לפעול במהרות ולא לחכות שיתגלו בעיות נוספות באריחים אחרים בבניין.

אך לפני שמתחילים להדביק או להחליף את האריחים הבעייתיים חשוב לבצע בדיקה מקדימה ומקיפה הכוללת את גם את איטומי הגג, איטומי המרפסות, איטומי החלונות והתקנת המרזבים. כל אחד מאלה יכול לגרום לרטיבות אשר מחלישה את אריחי הבניין ובטווח הרחוק תגרום לנפילתם.

מלבד רטיבות גם בלאי טבעי של הבניין (התיישנות החומר) תורם רבות להיחלשות האריחים בבניין ולניתוקם, כך שגם אם יש אריחי בניין הנראים שלמים ותקינים למעשה הם חלשים וצריכים חיזוק.

לאחר שתאובחן סיבת הניתוק של האריחים מהמבנה, תוכלו לדעת האם צריך לבצע חיזוק אריחים בבניין או שיש צורך לבחור בטיפול גדול ומעמיק יותר הכולל גם שיקום מעטפת בניין.

חיזוק אריחים בגובה – מה חשוב לדעת?

כל חיזוק אריחים בבניין או שיקום מעטפת בניין מתחיל בבדיקה יסודית של כל אריח ואריח. למעשה, הצוות המקצועי בודק את האריחים אחד אחד ומסמנים בכל אחד מהם מה צריך לתקן ואיפה.

אמנם מדובר בעבודת נמלים היות ויש אלפי אריחים בכל צד של הבניין, אך הבדיקה היא חשובה ומשמעותית על מנת לחזק את האריחים ולמנוע את חדירת מי הגשמים לקירות הפנימיים של הבניין.

תהליך בדיקת האריחים אמנם נמשך מספר ימים אך בעזרתו מתקבלת ההחלטה כיצד לתקן את הבעיה ובאילו חומרים להשתמש כך שהדיירים יהיו בטוחים גם בזמן מזג אוויר סוער עם גשמים, סופות ורוחות עזות.

עוד חשוב לדעת כי החברה המבצעת את העבודות עושה זאת בהתאם לנהלים ולתקני הבטיחות המחמירים ביותר, הן מבחינת החומרים בהם היא משתמשת והן מבחינת נהלי העבודה.

חיזוק אריחים בגובה

תוכן עניינים

מרום שיקום ואיטום מבנים דילוג לתוכן