מידרג לוגו

קבלן רשום מס' 36727

חיפוש

איך מזהים נזילה מהגג

את הגג שלכם, למקרה שלא ידעתם, חשוב לבדוק כל כמה זמן בעיקר לפני עונת הגשמים ולאחריה בכדי לוודא שאין בו נזילות ולמנוע מראש נזילות עתידיות. לפני שאתם ממהרים להזמין איש מקצוע אתם יכולים לבדוק בעצמכם אם יש נזילה ולאתר את המקור שלה ולהזמין איש מקצוע בהתאם. ואנחנו פה בכדי להסביר לכם איך מזהים נזילה מהגג.

טיפים לזיהוי נזילה מהגג:

  1. לפני שאתם עולים לגג וודאו שיש לכם את כל אמצעי הבטיחות הנדרשים. אל תעלו על גג רעוע או שבור או חלקי ואל תשתמשו בסולם שאינו יציב. במידת הצורך הזמינו איש מקצוע לעלות לגג עם כל אמצעי הבטיחות הנדרשים.
  2. חפשו בעלייה לגג ובגג עצמו סדקים שעלולים להוביל לרטיבות ולנזילות.
  3. הבדיקה הראשונית היא סקירה של הגג- וודאו שאין רעפים שבורים, הצטברות של מים במקומות מסוימים. נקו עלים ולכלוך שהצטבר ויכול לחסום את הראייה שלכם ולאחר מכן חפשו כתמים של עובש או רטיבות.
  4. בדקו את כל הפריטים שנמצאים על הגג- צינורות, ארובות, דוד שמש שאין בהם נזילות ושהם תקינים. בכל אחד מאלו עלולה להיווצר נזילה שתחדור לגג.
  5. בדקו את פתחי הניקוז וודאו שהם אינם סתומים ושהמים זורמים בהם בצורה סדירה.

לאחר שעברתם בעצמכם על הגג וגם אם לא גיליתם דבר שנראה לכם שמהווה מקור לנזילה ובמיוחד אם כן גיליתם- מומלץ להזמין איש מקצוע שיעבור אחריכם ויבדוק את הגג כולל את האיטום ואם יש צורך לחדש אותו.

נזילה סמויה מהגג:

יכול מאוד להיות שלא ראיתם מקור לנזילה אבל עדיין יש לכם סימנים של רטיבות או נזילה קיימת כלשהי בתקרה מה שאומר שיש נזילה בגג. במקרה הזה מדובר בנזילה סמויה וגם אותה יש דרך לאתר. הדרך לאתר נזילה סמויה מהגג היא לקחת צינור ביום ללא גשמים כאשר הגג יבש ולשטוף את כל הגג. שטפו אזור אזור כולל את הפריטים שיש על גבי הגג ובדקו אם יש נזילה לאחר מכן. התמקדו בכל אזור ואל תמהרו לעבור הלאה עד שתהיו בטוחים שאין ממנו חדירת מים לגג. במידה ואחד האזורים נמצא כמקור לבעיה תוכלו כבר להתמקד בו בכדי למצוא את המקור הספציפי לנזילה, לטפל בה בהקדם ולהזמין איש מקצוע מוסמך לאיטום גגות.

לסיכום, את הגג חשוב לבדוק בתדירות גבוהה במיוחד אם אתם מגלים כתמים של רטיבות או נזילות מהתקרה שמסמלות שישנה אפשרות לנזילה מהגג וכדאי לטפל בה בהקדם לפני שיווצר נזק של ממש.

נזילה מהגג

תוכן עניינים

מרום שיקום ואיטום מבנים דילוג לתוכן