מידרג לוגו

קבלן רשום מס' 36727

חיפוש

איך לאתר נזילה בבית

מילא יש נזילה בשירותים או במטבח בבית או במשרד או אולי דרך גג הבית – מזמינים איש מקצוע או איש איטום גגות והוא מתקן את הנזילה. אבל מה קורה כשלא יודעים איך לאתר נזילה בבית? במקרים קיצוניים צריך לנתק את האסלה מהמקום, לעקור מרצפות ואפילו לשבור קירות בכדי לגלות את מקור הנזילה. היום ישנם אמצעים מתקדמים יותר לאיתור הנזילות.

מתי יש להזמין חברה לאיתור וגילוי נזילות:

כאשר יש כתמים של רטיבות או טחב על הקירות, על התקרה או אפילו על המרצפות של הרצפה כנראה שיש נזילה במקום כלשהו. לרוב צריך לנקות את האזור ולבדוק אם הרטיבות חוזרת כדי לאשר שאכן יש נזילה. לרוב תתגלה הנזילה בחדרים הרטובים- בחדרי האמבטיה והשירותים אך היא יכולה להתגלות גם בחדרים החופפים ועל התקרה בבניינים משותפים. זה קורה בבניינים ישנים וגם בחדשים, בליקויי צנרת קטנים וליקויי צנרת גדולים ואפילו יכול לקרות אחרי תקופה מאוד ארוכה של הצטברות מים על הגג שחלחלו בקירות. ברגע שמתגלה הכתם זה אומר שיש בוודאות נזילה. אבל איפה המקור שלה ומאיפה היא מגיעה? את זה צריך לבדוק ולאתר. לא תמיד הנזילה מופיעה במקום ברור שניתן למצוא ולטפל בו כך שצריך להזמין חברה שתפקידה לבצע איתור של רטיבות או נזילות וכמובן את המקור שלה. כתמי רטיבות הם סימן מובהק שישנה נזילה כלשהי וחובה לטפל בה בהקדם לפני שתגרום לנזק גדול יותר.

איתור רטיבות או נזילות:

בין אם מדובר בנזילה בבית או במשרד- אפשר לאתר אותה בקלות בעזרת כלים מתקדמים בצורה מדויקת ומהירה. החברות השונות יכולים לאתר את המקור של הנזילה לפי מיקום הרטיבות על ידי שימוש בכלי מתקדם שהוא בעצם מצלמה תרמית. במקום לנחש את מקור הנזילה או את המיקום המדויק שלה המצלמה התרמית מאתרת את המקור וכך אפשר להחליט כיצד לתקן את הנזילה מבלי לבצע פעולות הרסניות או מיותרות.

מצלמה תרמית לאיתור רטיבות ונזילות:

המצלמה התרמית עובדת על קרני אינרפה אדומות. קרניים אלה הן קרניים רגישות לחום והן מזהות את ההבדלים של הטמפרטורות במקומות שונים בקיר ועל ידי כך המצלמה מגלה ומאתרת את המיקום של הנזילה עצמה. הזיהוי והאיתור של הנזילות אורך כארבע שעות בעזרת המצלמה התרמית.

כיצד זה עובד בפועל?

1. מחממים את המים בבית או במשרד- פשוט פותחים את הברז ומאפשרים למים לזרום.
2. המים מוצגים על המסך של המצלמה בצבעים שונים כך שניתן לראות די במהירות איפה יש שינויים. אם הצנרת פגומה או סדוקה או שיש בה תקלה המים ידלפו ממנה וכך המצלמה תזהה את המים החמים מחוץ לצנרת ויהיה ניתן לזהות את המיקום של הדליפה.

 

איך לאתר נזילות?
נזקי אינסטלציה סיכונים בריאותיים
איך לאתר נזילה בבית

תוכן עניינים

מרום שיקום ואיטום מבנים דילוג לתוכן