מידרג לוגו

קבלן רשום מס' 36727

חיפוש

איטום קירות, מרתפים וחדרים רטובים

חברת מרום שיקום ואיטום מבנים מתמחה בתחום של איטום קירות, מרתפים וחדרים רטובים ומבצעת כל עבודה בסטנדרטים הגבוהים ביותר.

איטום קירות חיצוניים

איטום קירות חיצוניים הוא חיוני לטובת מניעת נזק שעלול למבנה ולתכולתו בשל פגעי הטבע, היינו: חדירת מים, קרני שמש, חום וקור. במהלך איטום קירות חיצוניים דואגים הן לאיטום המבנה מפני חדירת מים והן לבידוד תרמי אשר שומר על החום בחורף ועל טמפרטורה קרירה ונעימה בקיץ.

בנוסף לעבודות איטום גגות אנו בחברת מרום מבצעים גם עבודות איטום קירות חיצוניים בשיטות המתקדמות ביותר שקיימות היום בענף ובאמצעות כל סוגי החיפויים.

העבודה כוללת איטום סדקים, ניקוי יסודי של הקיר על מנת להבטיח את היצמדותו של חומר האיטום שייושם, ויישום חומר איטום ביטומני בהתאם לסוג הקיר ולצורך. עובדים עם חומרים פולימריים, אקריליים וביטומניים ומתעדכנים כל הזמן בטכנולוגיות ובחומרים החדשים ביותר שיוצאים כל הזמן לשוק.

איטום קירות חיצוניים מאפשר שמירה על המבנה לאורך זמן. מכיוון שהעבודה כוללת טיפול בכל הפרטרים שדורשים שיקום ושדרוג בקיר החיצוני, לרבות קורוזיה שמצטברת עם השנים, איטום מחודש של שיש וחלונות, שיקום הטיח במבנים ישנים, צביעה מחדש של הקיר החיצוני, ביצוע עבודות ריצוך במידת הצורך ובעצם – שיפור של כל פרמטר קיים – הרי שניתן ליהנות ממבנה בעל מראה חדש במשך תקופה ארוכה במיוחד.

בנוסף לעבודות איטום ושיקום סנטדרטיות של קירות חיצוניים, אנו עובדים גם בצמוד למפרטי מהנדסים לצורך הסרת צו מבנה מסוכן, ומאפשרים לדיירים להמשיך ליהנות ממבנה בטיחותי ויפה לאורך זמן.

אנו מבצעים עבודות איטום קירות חיצוניים בכל גובה באמצעות שיטת איטום בסנפלינג, ומתחייבים להשגת התוצאות הטובות ביותר.

איטום מרתפים – כולל איטום מרתפים בהזרקה

מרתפים ובכלל חללים תת קרקעיים הם חללים אשר חשוב מאוד לשים דגש על איטומם, שכן יש להם נטייה ללקות בבעיות שונות הקשורות לאיטום לא נכון, ובראשן רטיבות. לכן, כבר בתהליך הבנייה חשוב לשים דגש על אזורים אלה, ואם ישנו ליקוי – יש לתקנו במהירה. רטיבות בחלקו התחתון של מבנה עלולה להביא, בסופו של דבר, להתפוררות הבטון ולפגום ביציבותו של המבנה, ולכן גם לסכן את דייריו ואת כל הבאים בשעריו.

איטום מרתפים יש לבצע רק לאחר בדיקה יסודית של השטח וקבלת החלטה אודות שיטת האיטום המתאימה. ניתן לבצע איטום מרתפים חיצוני באמצעות חומרים ביטומניים, כמו גם איטום מרתפים פנימי באמצעות הזרקת חומרי איטום מתאימים מתוך המבנה עצמו. איטום מרתפים בהזרקה מתבצע מהצד הפנימי של הקיר ובאמצעותו ממלאים חללים וסדקים שנוצרו בבטון. ביצוע עבודה מסוג זה דורשת ציוד טכנולוגי מתקדם כמו גם מקצוענות בתחום, משום שיש חשיבות רבה לאיתור מדויק של מוקדי הרטיבות ויכולת להזריק את חומרי האיטום אליהם.

איטום מרפסות מרוצפות, מאגרי מים וחדרים רטובים

איטום חללים החשופים להימצאות תדירה של מים הוא נושא שיש לשים עליו דגש. אחרי הכל, איטום לא נכון של חללים כאלה עלול להביא לחלחול של מים מהחלל הרטוב לחללים אחרים, ולגרום נזק לבטון עצמו ולרכוש. אנו מבצעים איטום מקצועי של חללים רטובים כגון חדרי אמבטיה, מאגרי מים, מרפסות ואחרים, תוך שימוש בטכניקות האיטום ובחומרי האיטום המתקדמים ביותר.

מרום שיקום ואיטום מבנים מתמחה בביצוע כל סוגי עבודות האיטום, תוך התחייבות לביצוע עבודה יסודית הכוללת תכנון מדויק, הכנה מקצועית של השטח וביצוע העבודה באמצעים המתקדמים ביותר.

לקבלת מידע נוסף אודות עבודות איטום קירות, מרתפים וחדרים רטובים
צרו עמנו קשר טלפוני או דרך האתר ונשמח לעמוד לשירותכם.

איטום קירות, מרתפים וחדרים רטובים עבודות בגוגבה

תוכן עניינים

מרום שיקום ואיטום מבנים דילוג לתוכן