מידרג לוגו

קבלן רשום מס' 36727

חיפוש

איטום פנלים במרפסת

חדירת מים והופעה של רטיבות במרצפות במרפסת יכולה להיווצר מכמה סיבות ולגרום לבעיות רבות. לרוב מדובר ברווח בין הפנלים במרפסת למרצפות של הרצפה, הריצוף שוקע עם הזמן והמרווח גדל בהתאם ולכן כאשר יש נזילה בקרבת האזור או גשמים עזים יש סיכוי גבוה לרטיבות במקום. חשוב מאוד לוודא שאין נזילות, לאתר מוקדי רטיבות ולטפל בהתאם במיוחד במרווח בין הפנלים לרצפה על ידי ביצוע איטום פנלים במרפסת.
ישנם מגוון  חומרים לאיטום מרפסות, אך ישנם תקנים לביצוע עבודה של איטום מרפסות וחשוב להקפיד לעבוד לפי התקן, בכדי לא לגרום לנזק למבנה או למרפסת.

כאשר מדובר במרפסת פתוחה שממוקמת על הגג הרטיבות שנכנסת בין המרצפות תחדור בסופו של דבר לבטון וייווצרו כתמים של לחות וקורוזיה על גבי התקרה בתוך הבית. כמו כן הרטיבות יכולה להגיע אל עמודי הבטון והברזל שמתחתיהם ולאט לאט לחלחל ליסודות הבניין. לכן כאמור ישנה חשיבות לביצוע איטום פנלים במרפסת שהם המקור העיקרי לכניסה של מים. ישנן אפשרויות שונות של ביצוע איטום פנלים במרפסת ויש לבחור את המתאימה ביותר לפי הדרישות והצרכים שלכם. עוד חשוב לבצע את האיטום עם חומרים מתאימים על ידי אנשי מקצוע שיודעים לבצע את העבודה בצורה מקצועית עם אחריות.

אפשרויות האיטום השונות לביצוע איטום פנלים במרפסת:

אפשרות איטום פנלים במרפסת על ידי ריצוף– ניתן לפרק את הפנלים הישנים ובמקומם לבצע הדבקה של פנלים חדשים. הפנלים החדשים מקרמיקה מכסים את כל הרצפה ושומרים על רמת נראות גבוהה ויפה עם פנלים חדשים לגמרי.

אפשרות איטום פנלים במרפסת על ידי ריתוך יריעות ביטומניות – במידה והגג שלכם לא בשימוש לאירוח או כל שימוש אחר ואינכם מעוניינים להפוך אותו לשמיש אתם יכולים לבצע איטום פנלים במרפסת על ידי כיסוי ביריעות ביטומניות. על מנת לעשות זאת יש לשפוך בטון בין הפנלים לבין הריצוף ולטייח את הבטון עד לגובה של כעשרים סנטימטרים. לאחר מכן ניתן לרתך את היריעות הביטומניות ישירות לרצפה ולקבל איטום והגנה.

אפשרות איטום פנלים במרפסת על ידי חומר איטום סיקה 107 חומר איטום סיקה 107 הינו חומר איטום שמותאם לביצוע איטום פנלים במרפסת. החומר מגיע במצב של אבקה ונוזל מיוחד אותם יש לערבב ביחד. הערבוב יוצר ממרח דמוי שמנת שניתן להשיג בשני צבעים- צבע אפור או צבע לבן כרמי. את התערובת שנוצרה מברישים על הפנלים, מייבשים ולאחר מכן מורחים שכבה שניה של החומר.  במידה ומעוניינים לבצע איטום של כל הרצפה ולא רק של המרווח בין הפנלים לרצפה יש לפרוש על גבי הרצפה רשת מיוחדת שנקראת רשת אינטרגלס. את הרשת פורשים על גבי החלק שרוצים לאטום, על גביה מורחים שכבה של חומר איטום סיקה 107, מייבשים ומורחים שכבה נוספת של חומר האיטום.

 

 

איטום פאנלים במרפסות

תוכן עניינים

מרום שיקום ואיטום מבנים דילוג לתוכן