קבלן רשום מס' 36727

איטום גגות

תוכן עניינים

מרום שיקום ואיטום מבנים מתמחה בתחום איטום המבנים, ומספקת שירותי איטום גגות, איטום קירות ואיטום מרתפים. החברה מבצעת את העבודות תוך שימוש באמצעים טכנולוגיים מתקדמים ובחומרי גלם מתוצרת החברות המובילות בענף, ומעסיקה אנשי מקצוע מוסמכים ומנוסים בעלי תעודת אוטם מורשה מטעם מכון התקנים.

אנו מבצעים איטום גגות בשיטות המתקדמות ביותר הקיימות, ומתאימים את השיטה לסוג הגג ולתנאי השטח:

איטום גגות בזפת

אמנם יש היום שיטות שנחשבות הרבה יותר חדישות ומתקדמות, אולם לשיטה הישנה והטובה של איטום גגות בזפת עדיין אין תחליף. איטום מסוג זה מתבצע באמצעות מריחה של רצפת הגג בזפת חמה, אשר אוטמת אותו הרמטית ואם הוא מתבצע במקצועיות על ידי אוטמים מוסמכים ומנוסים – אין לאף טיפת מים יכולת לחדור אותו.

יתרונות השיטה:

איטום גגות בזפת הינה שיטה מצוינת ומומלצת, בזכות שלושה יתרונות חשובים:

  • איטום גגות כמו שצריך להיות – הזפת זהו חומר חזק ואיכותי, המונע חדירה של מים בכל כמות שהיא לתוך המבנה.

  • תוצאות לאורך זמן – זפת זהו חומר מאוד עמיד אשר לא נשחק במהירות ולא מתבלה בגלל חשיפה לשמש, ולכן כאשר מבצעים איטום גגות בזפת נהנים מתוצאות טובות לאורך זמן.

  • מחיר הוגן – איטום גגות בזפת זו שיטת האיטום המשתלמת ביותר מבחינה כספית, והיא מספקת תמורה מצוינת למחיר.

חסרונות השיטה:

החיסרון הגדול ביותר של שיטת איטום זו הוא העובדה שמכיוון שצבעה של הזפת הוא שחור, המבנה סופג הרבה חום. למרות זאת, ניתן להתגבר על חיסרון זה בקלות רבה: צובעים את הגג בלבן על גבי הזפת עצמה, וכך נהנים מכל היתרונות של השיטה.

איטום גגות ביריעות ביטומניות

ביטומן הוא חומר תרמו פלסטי אשר נוצר כתוצאה מתהליך הזיקוק של נפט גולמי. יריעות ביטומניות לסוגיהן מיוצרות מביטומנים ובאמצעותן ניתן לבצע איטום גגות איכותי ויעיל. הדרך לביצוע העבודה היא לפרוס יריעות ביטומניות על כל שטח הגג תוך הלחמתן זו לזו, ובסיום הפריסה – להלחים אותן לקצוות הגג. כאשר הפריסה וההלחמה מתבצעות במקצועיות על גבי גג חדש או גג שעבר זיפות ונקי לגמרי – משיגים תוצאות נהדרות.

היתרון הגדול של שיטה זו היא שאין צורך לחזור על פריסת יריעות ביטומניות כל שנה, משום שהן מחזיקות מעמד לאורך זמן. החיסרון הוא שכאשר ההלחמה אינה שלמה – מים יכולים לחדור למבנה בקלות רבה.

לכן, איטום גגות ביריעות ביטומניות זו שיטה אשר אנו ממליצים להשתמש בה בדרך כלל על גבי גגות שאין עליהם הרבה מאוד קולטי שמש ודודים, כי החיתוכים ביריעות עלולים להביא לנזילות בלתי רצויות.

איטום גגות יצירת קשר

איטום גגות בבטקל

בטקל זו תערובת חומרים המכילה מלט, חול וחומר מקציף, אשר יוצרים סוג של בטון קל ומכאן קיבל החומר את שמו. איטום גגות באמצעות בטקל מתבצע באמצעות יישום החומר על כל שטח הגג, והתוצאה היא בידוד תרמי מצוין. בנוסף לאיטום הגג, בטקל מאפשר גם ליצור שיפועים בגג מתוך מטרה להפנות כל טיפת מים שנוגעת בגג לכיוון פתחי הניקוז. לאחר יצירת השיפועים ניתן לבחור בשיטת האיטום הרצויה לאותו מבנה – זיפות או יישום של יריעות ביטומניות.

איטום גג המבנה בטכנולוגיות מתקדמות

הטכנולוגיות בעולם השיפוצים והבנייה מתעדכנות לפרקים, בשילוב עם מנגנוני הבטיחות בתחום. טכנולוגיות איטום חדישות ללא ספק משפיעות על התוצאה ואיכות איטום הגג.

חברת מרום מתעדכנת חדשות לבקרים בטכנולוגיות החדשות ביותר שמתפתחות בתחום של איטום גגות בעולם, ומיישמת אותה בעבודתה בישראל. בין השיטות המתקדמות והטובות ביותר ניתן למנות:  

איטום גגות בחומרים משחתיים

אחת הטכניקות החדשות ופורצות הדרך בתחום של איטום גגות – איטום בחומרים משחתיים מבוססי ביטומנים. החומרים נצמדים לגג בצורה מדויקת ומלאה, ומספקים איטום לתקופה ארוכה. צוות מרום שיקום ואיטום גגות ומבנים מתמחה בביצוע העבודות בשיטות אלה ומאחוריו פרויקטים רבים שבוצעו לשביעות רצון הלקוחות.

איטום גגות בהתזה

איטום באמצעות פוליאוריטן טהור המותז על גבי משטח הגג כולו מספק תוצאות מצוינות המונעות חדירה של מים לתקופות ארוכות. הפוליאוריטן הטהור יוצר מעין ממברנת גומי אחידה על כל הגג, ללא תפרים, ומספק הגנה מלאה על הבטון. בנוסף, החומר מיוצר בטכנולוגיה חדישה ומתקדמת, אשר מקנה לו יכולת בידוד תרמי גבוהה ודחייה מלאה של קרני השמש. גם לאחר ייבוש מלא החומר נותר גמיש, כך שהוא לא נסדק כתוצאה מתזוזות של האדמה ומספק למבנה הגנה מלאה.

חברת מרום שיקום ואיטום מבנים מתמחה בתחום של איטום גגות ומבצעת כל עבודה בסטנדרטים הגבוהים ביותר של איכות ובטיחות. העבודה מתבצעת על ידי אוטם מוסמך בעל תעודת אוטם מורשה מטעם מכון התקנים, ובאחריות מלאה.

חומרים אקריליים לאיטום הגג

שימוש בחומרים אקריליים לאיטום הגג מתבצע בעיקר במבנים חדשים, ובגגות אשר לא נמרחה עליהם שכבת איטום לפניי. יש לקחת בחשבון שחומר אקרילי יכול להתקלף במידה והאיטום ומערכות הניקוז אינן פועלות בצורה מושלמת, ושיטה זו היא יותר זולה אך עלולה להיות פחות יעילה לאורך זמן. יש לבחון את שטח הגג לפניי קבלת החלטה על שימוש בחומרים אקריליים לאיטום גגות.

מתי כדאי לבצע איטום גגות?

נהוג לחשוב שהזמן הטוב ביותר לבצע איטום גגות הוא דווקא בחורף וזה אכן הזמן שרוב הפניות לביצוע עבודות לאיטום הגג אכן מתבצעות, אך בחורף ייתכן מצב שכבר מתגלה רטיבות או נזילה מהגג, ולפעמים הרטיבות כבר יוצרת נזק לבית או למבנה, לכן כדאי להרטיב את הגג עם צינור דווקא בימים חמים לפניי שהחורף מגיע ולבדוק אם ישנה נזילה או רטיבות.

במידה ומצאתם רטיבות או נזילה רצוי לאטום את הגג באופן מיידי, שכן בכל מקרה זה משהו שיצטרך להתבצע שיגיעו הגשמים ואז כבר עלול להיווצר נזק בעקבות הרטיבות.

מי רשאי לבצע עבודת איטום גגות?

כאשר החלטתם להזמין בעל מקצוע אשר מתמחה באיטום גגות כדאי לבדוק את הרשיונות וההסמכות ולוודא בכל תוקף שלבעל המקצוע אכן יש את ההסמכות המתאימות לביצוע עבודת איטום גגות. ישנם תקנים מאוד מחמירים בנושא, ותהליך איטום הגג אמור להתבצע באופן מאוד ברור, מוגדר ומקצועי. לכן בכדי להימנע מנזקים בגג ובתשתיות, כאשר אתם בוחרים בעל מקצוע לאיטום הגג שלכם, וודאו שיש לו את הרשיונות וההסמכות המתאימים.

תוך כמה זמן הגג יהיה זמין לשימוש לאחר האיטום?

הזמן המתאים לשימוש בגג לאחר איטום, מאוד תלוי בשיטת איטום הגג. מומלץ לחכות בין 8 – 24 שעות לפניי שחוזרים להשתמש בגג המבנה, אם כי ישנן שיטות שניתן להשתמש בגג גם לאחר כ- 15 דקות לאחר איטום הגג.

איך בוחרים קבלן איטום גגות?

בחירה נכונה של קבלן איטום גגות יכולה להבטיח את העמידות והיעילות של עבודת האיטום, לכן שימו לב שאתם בוחרים בקבלן מומלץ ובעל חוות דעת וביקורות חיוביות. יש לוודא שהקבלן מורשה ומבוטח, מה שיגן עליכם במקרה של תאונות ונזקים שעלולים להתרחש במהלך תהליך האיטום. 

תמיד כדאי לבחור בקבלן איטום גגות שיש לו ניסיון בעבודה עם טכניקות שונות לאיטום הגג, ומכיר סוגים שונים של חומרים. יש לבקש הצעת מחיר, זכרו שלמרות שהעלות היא גורם חשוב, היא לא צריכה להיות השיקול היחיד – עליכם לשים לב לאיכות החומרים, הביצוע והאחריות המוצעת לכם. 

שאלו על חומרים וטכניקות שהקבלן משתמש בהם וודאו שהוא משתמש בחומרי איטום איכותיים המתאימים לסוג הגג שלכם, שיש כיסוי ביטוחי, שהעבודה מתבצעת בהתאם לתקנות וחוקים וכמובן שכדאי לבדוק היטב את חוזה העבודה לפני שחותמים עליו. 

מחיר איטום גג – כמה עולה איטום גג

מחיר איטום גג יכול להשתנות בהתאם לגורמים שונים, כמו למשל גודל הגג והיקף העבודה, סוג המשטח שאותו אוטמים, מצב הגג, המיקום בארץ ותנאי האקלים, סוג האיטום שבו נעשה שימוש ובחירת חומר האיטום, עלויות העבודה המשתנות בהתאם לתעריפי הקבלן ורמת המיומנות של העובדים, נגישות והגישה אל הגג בשל גובהו או הנוף סביב, שיפוע הגג, אמצעי הבטיחות שיש ליישם, הצורך בהכנת המשטח לפני יישום חומר האיטום החדש, בעיות נוספות הדורשות תיקונים, והמוניטין והניסיון של הקבלן.

אם אתם רוצים לדעת כמה עולה איטום גג, אתם תמיד מוזמנים ליצור איתנו קשר ולקבל הצעת מחיר עדכנית ומפורטת!

איטום גג בטון – מה חשוב לדעת ולמה לבחור במומחים לאיטום גגות בטון?

איטום גג בטון זו משימה חשובה שיכולה להגן על המבנה מפני נזקי מים, חשיפה לקרני UV וגורמים סביבתיים, לכן יש המון סיבות לבחור במומחים לאיטום גגות בטון. 

בחירת סוג האיטום היא קריטית, חומרי איטום שונים מיועדים ליישומים שונים ועשויים להציע רמות שונות של הגנה. מומחים יכולים לבחור את חומרי האיטום המתאימים עבור גג הבטון שלכם ולבצע הכנה נכונה של משטח הבטון, שלב חיוני ליישום יעיל של חומר האיטום, המבטיח שהתוצאה הסופית תהיה כמה שיותר מקצועית ויעילה. 

כמו כן מומחים לאיטום גג בטון יכולים לתכנן את העבודה בהתאם לתנאי השטח ומזג האוויר כי להבטיח את התוצאות הטובות ביותר, הם ישתמשו בטכניקת יישום אפקטיבית שתבטיח עמידות, יעבדו תוך שימוש באמצעי בטיחות נדרשים ויבחרו חומרי איטום איכותיים שיספקו הגנה לאורך זמן.

מחפשים איטום לגג? מרום מומחים לאיטום גגות 

כחברה מקצועית לאיטום גגות, למרום יש ניסיון בעבודה עם סוגים שונים של גגות וחומרי איטום, כאשר המומחיות שלנו מאפשרת לנו לבחור בפתרון המתאים לגג שלכם.

לצוות המקצועי שלנו יש את כל הידע, הכלים, הציוד והאמצעים על מנת להבטיח איטום יעיל במסגרת לוחות הזמנים ולספק לכם יחסי עלות תועלת מעולים באמצעות איטום מקצועי ויעיל. כקבלן איטום גגות מורשה, אנו מכירים את חוקי הבנייה והתקנות ועובדים על פיהם, כך שמחויבים לכך שכל עבודת איטום גג תתבצע בהתאם לסטנדרטים הגבוהים ביותר!

מוזמנים לפנות אלינו לתיאום פגישת ייעוץ ופרטים נוספים!

 

חווית איטום גגות עם מרום - לקוחות מספרים

איטום גגות מקצועי

כתבות ומידע נוסף בנושא איטום גגות

שאלות נפוצות על איטום גגות

רצוי לבצע עבודות של איטום גגות כאשר המשטח יבש בטרם, לכן מומלץ לבצע את איטום גג הבית כבר בחודשי הקיץ האביב או הסתיו, עם זאת חברת מרום מבצעת איטום גגות לאורך כל השנה, אם מדובר בימים סוערים מאוד עבודות האיטום יידחו. 

כן, במקרים בהם יש ליקויים ונזילות מהגג אשר משפיעות על בטיחות הבניין, ישנה אפשרות לקבל צו מהעירייה לאיטום גג המבנה.

מומלץ לעבוד עם קבלן מורשה ובעל רשיון, בטח כאשר מדובר במבנים משותפים, שכן ביצוע עבודות של איטום גגות ללא רשיונות והסמכות מתאימות, יכולות להוביל לתוצאה לא רצויה, ולעיתים אף עלולה לפגוע בבטיחות המבנה

הרבה אנשים נוהגים לחשוב שנזילה מהגג קשורה לרוב בבעיה במרז, אך לא כך הדבר, נזילה מהגג יכולה לקרות בגלל מגוון סיבות רחב, לכן חשוב תמיד לפניי עבודת איטום לגלות את מקור הרטיבות.

הנזק שעלול להיגרם יכול להיות נזקים מינורים, אך גם במקרים רבים רטיבות יכולה לחלחל לקירות המבנה ולתוך הבתים, מה שעלול לפגוע ביסודות המבנה, ווליצור סכנה לדיירים. בנוסף רטיבות בקירות הבתים יכולה להוביל לעובש בקירות אשר מזיק לבריאות הדיירים.

חברת מרום מבצעת איטום גגות בכל הארץ.

באנר שיקום מבנים
מרום שיקום ואיטום מבנים דילוג לתוכן